بازی Dying Light 2 حدود 25 میلیون دلار به تکلند ضرر زده است

تکلند یکی از توسعه‌دهندگانی است که در میان علاقه‌مندان به زامبی‌ها بسیار معروف است. با این حال عنوان جدید استودیو تکلند با نام بازی Dying Light 2، تکلند را متحمل ضرری 25 میلیون دلاری کرده است. استودیو تک‌لند کار روی یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های زامبی محور را بر عهده دارد. سری Dying Light یکی از بهترین‌های این ژانر بوده که با شکست کامل فاصله زیادی دارد. بازی Dying Light 2 از زمان انتشار خود نزدیک به 5 میلیون نسخه فروش داشته است و آخرین قسمت این مجموعه بازی بوده که نظرات بسیار مثبتی را به خود جلب کرده است. این بازی آپدیت‌های خود را به صورت آنلاین دریافت کرده و تکلند در این مدت بازی را به صورت آنلاین پشتیبانی کرده است.

پشتیبانی این توسعه‌دهنده به معرفی چند ویژگی بازیکن پسند دیگر منجر شده بود که بسیاری را خوشحال کرد. با این‌حال، در کنار این‌که تیم توسعه دهنده و تکلند بسیار برای این موضوع فداکاری کردند، در جدیدترین گزارش این استودیو اخبار ناراحت کننده‌ایی به گوش طرفداران رسید. به نظر می‌رسد این پشتیبانی آنلاین باعث شده تکلند ضرری ۲۵ میلیون دلاری را متحمل شود. سری Dying Light یکی از بزرگ‌ترین فندوم‌های موجود را در دنیای بازی‌ها دارد و چنین اخباری باعث شده افراد زیادی از طرفداران نگران آینده این عنوان شوند.

آینده بازی Dying Light 2 چگونه خواهد بود؟

چندی پیش، استودیو تکلند توسط Tencent خریداری شد و همین مسئله باعث شده این ضرر مشکل زیادی برای تکلند ایجاد نکند. با این حال بازی Dying Light 2 از زمان انتشار خود نقد‌های مثبت بسیار زیادی را دریافت کرده و باعث شده بازیکنان بسیار زیادی با این سری زامبی‌محور جذب شوند. به گفته این استودیو، به نظر می‌رسد Dying Light 2 مسیر خود را طی کرده است. به دلیل هزینه های استهلاک بالای بازی، استودیو میلیون‌ها ضرر را متحمل شد. در همین حال، درآمد نیز پنج برابر کاهش یافت.

این مسئله که تکلند توسط Tencent خریداری شده، استودیو تلکند را از تحمل فشار زیاد ناشی از این ضرر نجات دهد. اما در هر حال با افزایش روند اخراج و تعطیلی استودیو، توسعه‌دهندگان تلکند ممکن است با وضعیت پرتنشی روبرو شوند. به نظر می‌رسد بخش آنلاین این بازی توانست تکلند را ناامید کند اما هنوز خبری مبنی بر اینکه بر تصمیم خاصی فکر می‌کند منتشر نشده است. قابل به ذکر است که استودیو تکلند بر روی یک سری جدید است و احتمال این‌که بازی از دور خارج شود بسیار زیاد است. اما هنوز خبری مبنی بر این موضوع منتشر نشده است.
برای اخبار مربوط به بازی Dying Light 2 با ما همراه باشید!

منبع: Tech4Gamers


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تاریخ عرضه بازی The Casting of Frank Stone اعلام شد

استودیوی سازنده و شرکت ناشر به‌صورت رسمی از تاریخ عرضه بازی The Casting of Frank …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *