بازی Darkest Dungeon 2 در دسترس قرار گرفت

بازی Darkest Dungeon 2 ساخته استودیوی Red Hook اکنون برای PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X/S و Nintendo Switch با قیمت ۳۹.۹۹ دلار در دسترس قرار گرفته است. البته که یک نسخه Oblivion نیز با قیمت ۴۴.۹۹ دلاری وجود دارد که در کنار بازی اصلی بسته الحاقی The Binding Blade را ارائه می‌دهد

بازی Darkest Dungeon 2 پس از حالت دسترسی زودهنگام در سال ۲۰۲۱، سال گذشته به طور کامل برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و در هفته اول بیش از نیم میلیون نسخه فروخت. برخلاف نسخه قبلی، بازیکنان در ابتدا از بین چهار قهرمان یکی را انتخاب کرده و از طریق کالسکه به دل کوهستان سفر کرده و مناطق تاریک آن را کاوش می‌کنند. مسیرهای انشعابی بازی، فلش بک به گذشته‌ی افراد، رویدادهای تصادفی و باس‌فایت‌های چالش‌برانگیز این بازی از ویژگی‌های جذاب آن به شمار می‌روند.

مبارزات این بازی همچنان مبتنی بر نوبت است، اما مکانیزم آن بازنگری شده و هم اکنون بازیکن پسندانه‌تر رفتار می‌کند. لازم به ذکر است که بزرگترین به‌روزرسانی این اثر به نام Kingdoms، اواخر امسال منتشر خواهد شد که شامل کمپینی کاملاً مستقل است و بازیکنان را به یک ماجراجویی کاملا تازه می‌برد.


منبع: https://vigiato.net/p/483593

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Until Dawn اعلام شد

بازی Until Dawn در تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر) برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود، اکنون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد