بازی Crazy Taxi جدید یک اثر جهان باز وسیع و آنلاین است

شرکت سگا یک ویدیو استخدامی تازه منتشر کرده که اطلاعات تازه‌ای در مورد ریبوت مجموعه بازی Crazy Taxi در اختیار طرفداران قرار می‌دهد. سگا اعلام کرد که بازی جدید تاکسی دیوانه یک «عنوان رانندگی چندنفره آنلاین بسیار وسیع» است و این توضیحات با گزارش‌های قبلی و شایعات چند ماه اخیر، همخوانی دارد.

بازی جدید Crazy Taxi توسط استودیو Sapporo ساخته می‌شود. این استودیو در ماه دسامبر سال 2021 با هدف کمک به توسعه‌ی عناوین در حال ساخت شرکت سگا تأسیس شد. آنها یک ویدیو تازه با هدف جذب توسعه‌دهنده‌های جدید منتشر کرده‌اند که به طور اختصاصی به بازی تاکسی دیوانه می‌پردازد. کنجی کانو، تولیدکننده این سری و کارگردان بازی اصلی از جمله افرادی است که در این ویدیو حضور دارد.

تیم توسعه‌ی بازی طبق ویدیو در حال تلاش برای آداپته کردن روند اصلی بازی‌های کلاسیک تاکسی دیوانه هستند. بازی‌های قدیمی این سری به این شکل بود که بازی‌کننده یک سری مسافر سوار می‌کرد و باید در سریع‌ترین زمان ممکن، آنها را به مقصد می‌رساند. گیمر هرچقدر بیشتر خلاف می‌کرد و کارهای عجیب و غریبی انجام می‌داد، امتیاز و پول بیشتری دریافت می‌کرد.

جزئیات بازی تاکسی دیوانه

ریبوت بازی Crazy Taxi طبق گفته‌ها در یک شهر بسیار بزرگ و واقع‌گرایانه در ساحل غربی ایالات‌متحده آمریکا جریان دارد. نقشه‌ی اصلی بازی مشابه پارک‌های تفریحی طراحی شده است. به عبارت دیگر، نقشه‌ی شهر پر از مکان‌های مشهور و جلوی چشم است تا بازی‌کننده بتواند سریع با شهر خو بگیرد و همچنین از رانندگی داخل شهر، خسته نشود. توضیحات تکمیلی نشان می‌دهد که بازی تاکسی دیوانه یک عنوان کاملاً جدید و آنلاین با دنیای جهان باز و المان‌های رانندگی است. این بازی با موتور آنریل انجین 5 در حال توسعه است.

شرکت سگا در مراسم گیم اواردز سال گذشته از ریبوت مجموعه‌های قدیمی و محبوب مانند Jet Set Radio، شورش در شهر، شینوبی، Golden Axe و تاکسی دیوانه خبر داد. یک تیم جدید در حال کار روی عناوین قدیمی سگا هستند و این شرکت ژاپنی به دنبال تکرار موفقیت گذشته است. گفتنی است بازی Crazy Taxi در سال 1999 برای دستگاه‌های آرکید منتشر شد و محبوبیت آن به حدی افزایش یافت که یک نسخه مستقل برای کنسول دریم‌کست توسعه پیدا کرد. جالب است بدانید که تاکسی دیوانه، سومین بازی پرفروش دریم‌کست در ایالات‌متحده بود.

چندین شماره از این سری بازی و نسخه‌های فرعی منتشر شده‌اند. آخرین شماره این مجموعه نیز Crazy Taxi 3 High Roller بود که حدود بیست و دو سال پیش به‌عنوان بازی انحصاری کنسول ایکس‌باکس منتشر شد. نظر شما چیست؟ آیا از یک Crazy Taxi جهان باز و آنلاین استقبال می‌کنید؟

منبع: VGC


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

اسب‌های بازی رد دد ردمپشن ۲ باید الهام‌بخش نسخه بعدی باشند

بازی Red Dead Redemption 2 داستان گروه ون در لیند را در سال ۱۸۹۹ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *