بازی Conscript برای کنسول ها و کامپیوتر منتشر شد

بازی جدید Conscript در ژانر ترسناک و بقا با محوریت رویدادهای جنگ جهانی اول منتشر شد.

جنگ جهانی اول در مقایسه با جنگ جهانی دوم، جایگاه کمرنگی در حافظه فرهنگی مردم جهان دارد. دلایل این امر متعدد است از جمله اینکه جنگ جهانی دوم یک دشمن مشخص به رهبری آلمان نازی دارد درحالی‌که جنگ جهانی اول بیشتر شبیه یک درگیری پیچیده سیاسی و نظامی ناشی از ترور آرشیدوک فرانتس فردیناند اتریشی است.

بازی Conscript یک بازی در ژانر ترسناک و بقا است که از بازی‌های Resident Evil و Silent Hill الهام گرفته است اما به‌جای تکیه بر عناصر فراطبیعی، وحشت ناشی از جنگ، گاز خردل و مبارزه برای زنده ماندن را به تصویر می‌کشد. بازی در طول نبرد طولانی و خونین «وردن» جریان دارد و شما در نقش آندره، سرباز فرانسوی که به همراه برادرش برای مبارزه با آلمان‌ها به میدان جنگ اعزام شده است، بازی می‌کنید. پس از جدا شدن از برادرتان باید تا زمانی‌که او را دوباره پیدا کنید، با خطراتی از قبیل مواجهه با دشمن و کمبود منابع دست‌وپنجه نرم کنید. این بازی توسط یک توسعه‌دهنده مستقل به‌نام جردن موچی و تحت لیبل استودیو Catchweight ساخته و منتشر شده است.

گیم‌پلی بازی ترکیبی از حل معما، مدیریت منابع و مبارزه با دشمنان است. در طول بازی باید از مهمات و سلاح‌هایی که از دشمنان و همرزمان کشته شده خود به‌دست آورده‌اید، استفاده کنید. مبارزات بازی نفس‌گیر و در عین حال استراتژیک است و باید با دقت مهمات و منابع خود را در این لحظات مدیریت کنید و برای پیشروی در بازی نیز باید از نقشه‌هایی که به‌دست می‌آورید، راهنمایی بگیرید و مسیر خود را در میان تونل‌های پیچ در پیچ سنگرها پیدا کنید.

برخلاف بازی‌های مشابه، در Conscript خبری از هیولاهای ترسناک نیست بلکه دشمن اصلی شما انسان‌های دیگر هستند. سربازانی که درست مثل خود شما فقط می‌خواهند زنده بمانند و به خانه برگردند. در طول بازی با عکس‌ها و یادگاری‌هایی از سربازان مرده مواجه می‌شوید که یادآور بهای سنگین جنگ و تراژدی‌های شخصی سربازان در این نبرد وحشتناک است.

بازی Conscript هم‌اکنون برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، کامپیوتر، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر شده است.


منبع: https://www.zoomg.ir/game-news/370119-conscript-released-console-pc/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ویدیو جدید Frostpunk 2 با محوریت جمع‌بندی اطلاعات بازی

جدید‌ترین ویدیو از بازی Frostpunk 2، به جمع‌بندی تمام اطلاعات ارائه‌شده از آن می‌پردازد.  زمان زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد