بازی Anno 117: Pax Romana برای کنسول‌های نسل نهم و کامپیوتر معرفی شد

شرکت یوبیسافت در این مدت اخبار بسیار زیادی منتشر کرده است. از آخرین بازی اساسینز کرید گرفته و بازی‌های دیگر، حال نوبت به یک عنوان جدید به نام آنو ۱۱۷: پکس رومانا (Anno 117: Pax Romana) رسیده است. یوبیسافت پس از چندین سال تصمیم گرفته تا یک بازی جدید به مجموعه‌های دیگر خود اضافه کند و این نشان می‌دهد که این شرکت روند تازه‌ای را در پیش گرفته است.

بازی آنو ۱۱۷ در سال ۲۰۲۵ میلادی برای کنسول‌های نسل نهم و کامپیوتر عرضه خواهد شد. همینطور اینکه این بازی در سرویس استریم لونا (Luna) هم حضور خواهد داشت و کاربران کامپیوتر هم می‌توانند آن را از فروشگاه اپیک (Epic) یا یوبیسافت کانکت (Ubisoft Connect) خریداری کنند.

بازی آنو ۱۱۷ توسط شرکت یوبیسافت مینز (Ubisoft Mainz) طراحی شده که مسئولیت ساخت بازی قبلی این مجموعه یعنی آنو ۱۸۰۰ را نیز بر عهده داشت. در بازی آنو ۱۱۷: پکس رومانا کاربران وارد دنیای امپراطوری رم شده و در زمانی هستند که این امپراطوری در اوج خود قرار داشته است. در نتیجه شما با یک سرزمین بسیار گسترده و چند فرهنگی روبرو بوده که چالش‌های مخصوص به خود را دارد.

در بازی آنو ۱۱۷ کاربران در نقش یک مدیر شهر هستند. در نتیجه باید تلاش کنند تا شهر خود را کنترل کرده و از پس چالش‌های آن بر بیایند. سازنده بازی آنو ۱۱۷ در مصاحبه اخیر خود گفته که این بازی بزرگترین جهشی است که مجموعه آنو داشته است. از طرفی ورود به دنیای رم باعث شده که فرصت‌های بسیاری برای طراحی در این بازی فراهم شود و شرکت سازنده هم از تمامی این فرصت‌ها استفاده کرده است. شرکت سازنده از نظرات کاربران در عناوین قبلی استفاده کرده و به همین دلیل است که بازی آنو ۱۱۷ بسیار کامل است.

نکته اینجاست که بازی آنو ۱۱۷ از لحاظ بصری با عناوین قبلی تفاوت دارد. در نتیجه این بازی یک نسل جدید از عناوین مجموعه آنو را پایه گذاری کرده و تغییرات بسیار زیادی در این مجموعه ایجاد کرده است. همینطور اینکه بازی آنو ۱۱۷ از لحاظ گیم‌پلی هم نسبت به عناوین قبلی مجموعه آنو متفاوت بوده که باعث شده یک بازی بسیار خاص باشد.

شرکت یوبیسافت هنوز اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نکرده است. با این حال بازی آنو ۱۱۷ نسبت به بازی‌های قبلی پیشرفت زیادی داشته و بهبودهای بسیاری در بخش‌های مختلف بازی اعمال شده است.

بازی آنو ۱۱۷ تمرکز بسیار زیادی روی بحث ساخت و ساز دارد. در نتیجه شرکت سازنده تلاش کرده تا از لحاظ بصری این بازی را برای این کار بهتر کند و در نتیجه بازی آنو ۱۱۷ طراحی بسیار خاصی دارد. همینطور اینکه بازی آنو ۱۱۷ از لحاظ داستانی و دنیا هم گسترش بسیاری داشته و یک تجربه به یاد ماندنی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در دنیای بازی آنو شما یک نقش بسیار قدرتمند دارید. با این حال این مسئولیت برای شما چندان راحت نیست و چالش‌های بسیاری با خود دارد. در نتیجه شما باید تلاش کنید تا به عنوان مدیر یک شهر عملکرد خوبی داشته و وضعیت با ثباتی را در شهر برقرار کنید. نکته اینجاست که قوانین دنیای رم چندان راحت نیست و در نتیجه مدیریت مردم در این حالت دشوار می‌شود.

شرکت سازنده تلاش کرده تا آزادی عمل کاربران در بازی آنو ۱۱۷ بیشتر از قبل باشد. در نتیجه در این بازی کاربران می‌توانند استان مورد نظر خود را برای شروع انتخاب کنند. همینطور اینکه هر استان با مورد دیگر تفاوت داشته و کاربر باید با توجه به سبک بازی یکی را انتخاب کند. هیچ استان نسبت به دیگری برتری نداشته و تنها از لحاظ برخی شرایط با یکدیگر تفاوت دارند.

نکته اینجاست که در بازی آنو ۱۱۷: پکس رومانا بحث اقتصاد و سیاست اهمیت بسیار زیادی دارد. از طرفی این بازی یک عنوان در سبک شهرسازی است. در نتیجه شما باید یک استراتژی خوب برای شهر خود داشته باشید تا بتوانید به راحتی در این بازی پیشرفت کنید. همینطور اینکه دنیای بازی نسبت به قبل گسترده‌تر شده و برای هماهنگی با آن، گیم‌پلی بازی هم نسبت به قبل عمیق‌تر شده است.

منبع: Gematsu

نوشته بازی Anno 117: Pax Romana برای کنسول‌های نسل نهم و کامپیوتر معرفی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

مدیرعامل یوبی‌سافت از ریمیک چندین بازی Assassin’s Creed خبر داد

ایو گیلمو، مدیرعامل یوبی‌سافت در مصاحبه‌ای با وب‌سایت رسمی این شرکت از بازسازی یا ریمیک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *