بازی چندنفره Concord بدون بتل پس منتشر خواهد شد

فرصت تجربه نسخه بتا بازی Concord به‌طور رسمی به پایان رسید و سازندگان با تمام قوا برای انتشار رسمی بازی آماده خواهند شد. بخش پرسش و پاسخ وب‌سایت اصلی کانکورد آپدیت شده است و توسعه‌دهندگان به سؤالات مختلفی پاسخ داده‌اند. این بازی قرار نیست هنگام انتشار از بتل پس پشتیبانی کند و قرار است این بخش، بعدها اضافه شود.

بازی Concord هنگام انتشار از دوازده نقشه‌ی مختلف پشتیبانی خواهد کرد. پنج نقشه یا مپ در حالت بتا مورد آزمایش قرار گرفت و بقیه، کاملاً جدید خواهند بود. همچنین شش حالت یا مود مختلف روز انتشار در دسترس قرار می‌گیرد. تعداد نقشه‌ها و مودها برای شروع کافی است، اما نکته‌ی نگران‌کننده، نبود بتل پس است. بازی‌کنان در روزهای ابتدایی، هیچ اسکین و آیتم‌ اضافه‌ای جایزه نخواهند گرفت.

استودیو فایرواک نوشته است که به‌مرور، آپدیت‌های تازه‌ای منتشر خواهد کرد و کاراکترها و نقشه‌های جدید اضافه می‌کند. این آیتم‌ها به صورت فصلی اضافه می‌شوند و عملکرد استودیو از این لحاظ، هیچ تفاوتی با بازی‌سازهای دیگر ندارد. قابلیت شخصی‌سازی و تغییر ظاهر آیتم‌ها که در حالت بتا مورد آزمایش قرار گرفت هم در نسخه‌ی نهایی حاضر خواهد بود. سازنده نوشته است که آنچه در نسخه‌ی بتا دیدیم، تنها قطره‌ای از این سیستم بود و صدها آیتم‌ برای شخصی‌سازی و تغییر ارائه خواهد شد.

نحوه‌ی دریافت آیتم در بازی Concord

می‌توان آیتم‌های کاملاً تزئینی بازی Concord را صرفاً با بازی کردن به دست آورد. به عبارت دیگر، نیازی به پرداخت پول و خرید آیتم نخواهد بود. مشخص نیست چه قدر باید بازی کرد تا بتوان یک آیتم تزئینی مثل لباس یا اسکین برای تفنگ را به دست آورد. انجام تسک‌ها یا وظایف روزانه باعث دریافت آیتم‌های جایزه می‌شود. راه لول‌آپ کردن نیز انجام وظایف روزانه و هفتگی است. فایرواک در نهایت نوشته است که خبری از بتل پس نیست و می‌خواهند تجربه‌ای مفرح و سرگرم‌کننده حین انتشار ارائه دهند.

بتل پس به نظر در فصل‌های آینده اضافه می‌شود، اما حین انتشار نیازی به خرید و هزینه کردن نخواهید داشت. بازی کانکورد از آثار انحصاری پلی‌استیشن است که البته برای کامپیوتر هم منتشر می‌شود. نسخه‌ی آزمایشی با استقبال مواجه نشد و حدود دو هزار نفر گیمر آنلاین در حال تجربه آن بود. پولی بودن این بازی و همچنین شباهت آن به بازی Overwatch و طراحی بحث‌برانگیز کاراکترها، باعث شده تا بسیاری هیچ دلیلی برای خرید این بازی نداشته باشند.

بازی Concord‌ جزوی از پروژه‌های بازی‌های لایو سرویس سونی است. می‌توانید روز 23 اوت برابر با دوم شهریور به خرید این بازی با قیمت چهل دلار بپردازید.

منبع: GamingBolt


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بهترین بازیکنان کالاف دیوتی موبایل در جهان و در ایران چه کسانی هستند؟

بازی کالاف دیوتی موبایل یکی از بهترین عناوین شوتر اول شخص طرفداران زیادی از رده‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد