بازی‌ های رایگان ماه سپتامبر 2024 پلی استیشن پلاس

کمپانی سونی از بازی‌ های رایگان ماه سپتامبر سرویس پلی استیشن پلاس رونمایی کرده است. دارندگان اشتراک این سرویس، می‌توانند این بازی‌های رایگان را از تاریخ 3 تا 30 سپتامبر (13 شهریور تا 9 مهر) دریافت کنند.

تایید شده است که سه بازی Little Nightmares II، MLB The Show 24 و Quidditch Champions، عناوین رایگان این ماه پلی استیشن پلاس خواهند بود. هر سه این بازی‌ها، برای پلی استیشن 4 و 5 در دسترس هستند و کاربران این دو کنسول می‌توانند آن‌ها را برای همیشه به کتابخانه بازی‌های خود اضافه کنند.

اولین بازی، Little Nightmares II است؛ یک عنوان ماجراجویی و پلتفرمینگ با تم ترسناک، که در آن باید پرده از رازهای شوم یک برج مخابراتی بردارید. در این قسمت، شما یک پسر نوجوان به نام Mono را کنترل می‌کنید که در دنیایی تاریک و مخدوش، گیر افتاده. در ادامه شما به Six می‌پیوندید که همان کاراکتر اصلی بازی اول با کت بارانی معروفش است. فقط شما می‌توانید به او کمک کنید که در تاریکی محو نشود.

در طول بازی، شاهد رشد رابطه بین مونو و سیکس هستیم که از چالش‌های فراوانی گذر می‌کنند. در Little Nightmares II، شما باید با استفاده از ترکیب مخفی کاری و مجموعه‌ای از آیتم‌ها، از سد دشمنان وحشتناک و پازل‌های سخت، عبور کنید. شجاعت خودتان را نشان دهید و سفر خود برای یافتن و نابودی منبع شرارت‌های درون سرزمین بازی را، آغاز کنید.

از بازی‌های رایگان ماه سپتامبر سرویس پلاس رونمایی شد

برای عاشقان ورزش بیسبال، MLB The Show 24 بهترین گزینه از بازی‌های رایگان ماه سپتامبر است. جایی که به سمت حصارها شیرجه می‌زنید و می‌توانید با درخشش در لحظات تعیین کننده بازی، تبدیل به یک ستاره شوید. این اثر، شما را به لیگ‌های کوچک می‌برد و با سعی و تلاش، به لیگ‌ها و تیم‌های بزرگتر خواهید رفت. در این بازی، با اسطوره‌های شناخته شده و نا شناخته این ورزش همراه می‌شوید تا تبدیل به یک افسانه شوید. در لحظات حساس مسابقه، باید به خودتان مسلط باشید و این حق را به دست آورید تا یک قهرمان جهانی خطاب شوید. MLB The Show 24 همه آن چیزی است که یک طرفدار بیسبال به آن نیاز دارد.

سومین و آخرین بازی رایگان پلی استیشن پلاس در سپتامبر، Quidditch Champions است. اگر همیشه از طرفدارن دنیای هری پاتر بوده‌اید، پس مطمئنا نام ورزش خیالی کوییدیچ را هم شنیدید. ورزشی که پایه و اساس آن جادو، و البته دسته جاروهای پرنده است!

در تجربه این اثر، می‌توانید لذت مسابقات کوییدیچ را از نزدیک بچشید و تبدیل به یک قهرمان در این رشته شوید. همچنین تقریبا در هر پستی که بخواهید، می‌توانید بازی کنید (از جمله نگهبان، جسجوگر، تعقیب کننده و …). Quidditch Champions هم به صورت تک نفره و هم به صورت چند نفره و آنلاین، قابل تجربه است.

منبع: Gematsu


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بحران آناپیورنا اینتراکتیو تاثیری روی بازی Control 2 نخواهد گذاشت

به نوشته گیمینگ‌بولت، شرکت آناپیورنا اینتراکتیو اخیراً دستخوش تغییرات بزرگی شده است؛ به‌طوری‌که ناتان گری، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد