بازی مستقل Angst: A Tale of Survival معرفی شد

استودیوی سازنده بازی موبایل Cherrypick Games اعلام کرد که اولین عنوان بازی مستقل خود برای پی‌سی و کنسول‌ها را منتشر می‌کند. این بازی روگ‌لایت ماجراجویی، Angst: A Tale of Survival نام دارد و همان‌طور که از اسمش پیداست، بر عنصر ‌«بقا» تاکید می‌کند.

بازی Angst: A Tale of Survival یک بازی بقای فوق‌العاده هیجان‌انگیز با پیشرفت بازیکن به سبک روگ‌لایت است که دارایی تصاویری با سبک ویژه و مأموریت‌های داستانی است. این بازی مستقل برای اولین بار در اوایل سال 2025 از طریق دسترسی زودهنگام Steam برای کامپیوترهای شخصی با سیستم عامل ویندوز عرضه خواهد شد.

Angst: A Tale of Survival یک بازی مستقل برای بقا در دل طبیعت است که شما را به سفری در دنیایی شبیه به لیمبو می‌برد. جایی که هیچ چیز دقیقا آن‌چیزی نیست که به نظر می‌رسد. هرچه بیشتر به اعماق بیابان‌های پوشیده از برف قدم می‌گذارید، با انواع اقلیم‌ها با ویژگی‌های منحصر به فرد مواجه می‌شوید. مأموریت‌های جدیدی را کشف می‌کنید که رازهای گذشته‌ی مرموز این دنیا را آشکار می‌سازند. برای بقا در این سرزمین یخ‌زده، باید ابزار و سلاح‌های خود را بسازید، شکار کنید، ماهیگیری کنید و مهارت‌ها و تجهیزات خود را ارتقا دهید. سیستم پیشرفت بازی مستقل Angst: A Tale of Survival که به سبک روگ-لایت است، با گیم‌پلی آرام بقای آن همخوانی دارد. جایی که مدیریت منابع و شخصیت، همراه با کاوش محیطی، بر مبارزه سنتی و گیم‌پلی مبتنی بر مهارت اولویت دارد.

بررسی و معرفی عناوین خاص و بازی‌های مستقل را در چک‌پوینت دنبال کنید.

به اختصار، برای بقا در برابر عناصر بیگانه (و هر چیز دیگری که در تاریکی یخ‌زده پنهان شده است) بجنگید — چرا که این به نظر تنها راه فرار از دره‌ی امیدواری است.

تریلر بازی Angst: A Tale of Survival

 

 

مارتین کوانسنیکا، مدیرعامل/استراتژی محصول شرکت Cherrypick Games می‌گوید:

پس از یک دهه فعالیت در عرصه بازی‌های موبایلی، با ۲۳ پروژه مستقل که بیش از ۳۰ میلیون بار در سراسر جهان دانلود شده‌اند، شرکت ما وارد دوران جدید و هیجان‌انگیزی می‌شود.

او همچنین ادامه داد: «در حالی که هم‌بنیان‌گذار استودیو، مایکل اسروچینسکی و من پیش از این در بازار بازی‌های کامپیوتری و کنسولی فعالیت داشتیم، اما ‘Angst: A Tale of Survival’ اولین عنوان مستقل و پرمیوم شرکت Cherrypick Games است که از پایه و اساس برای چندین پلتفرم طراحی شده. ما برای نشان دادن توانایی‌های تیم Cherrypick Games به بازیکنان کامپیوتر و کنسول با این عنوان بازی مستقل اصیل، بسیار هیجان‌زده‌ایم.»

ویژگی‌های کلیدی بازی

  • بقا: با مدیریت مؤثر نیازهای بقای روزانه و شبانه خود زنده بمانید. ابزار بسازید، شکار کنید، ماهیگیری کنید، تله بگذارید و به دنبال غذا و تجهیزات حیاتی بگردید. از حیوانات وحشی و دماهای سخت دوری کنید و از تجهیزات خود مراقبت کنید. گرگ‌ها، خرس‌ها و سایر حیوانات، همچنین موجودات مرموز، با شما برای بقا رقابت می‌کنند.
  • دنیای باز: یک دنیای باز و دست‌ساز وسیع را کشف کنید. سرزمین را قطعه قطعه فتح کنید. گنج‌های پنهان را کشف کنید و معماهایی از گذشته‌های دور را حل کنید. وسایلی برای بقا در این محیط چالش‌برانگیز پیدا کنید.
  • پیشرفت روگلایت: سیستم پیشرفت استادی روگلایت، بازی بقای آرام در بیابان را تکمیل می‌کند. با افزایش دوره‌های بقای خود، شخصیت خود را با مهارت‌ها و ساخته‌های جدید ارتقا دهید. توانایی‌ها و ابزارهای جدید را به شیوه‌ای غیرخطی باز کنید، که به شما امکان می‌دهد قهرمانان خود را مطابق با سبک بازی خود بسازید.
  • ماموریت‌های داستان محور: در نقش یک بازمانده ناشناس قدم بگذارید و در داستان جذاب Angst مسیر خود را بسازید. با موجودات مرموزی که به طور ظریف به اعمال و تصمیمات شما واکنش نشان می‌دهند، مواجه شوید. برخی از آن‌ها شما را در مسیر The Hopeward Hollow راهنمایی می‌کنند، در حالی که برخی دیگر تلاش می‌کنند اقامت شما را کوتاه کنند. نه تنها برای تحمل بلکه برای درک نمادهای دنیای اطراف خود زنده بمانید. داستان شما چگونه به پایان می‌رسد؟

بازی Angst: A Tale of Survival قرار است در سه ماهه اول سال ۲۰۲۵ برای کامپیوترهای شخصی از طریق دسترسی زودهنگام استیم منتشر شود. این بازی بعداً برای کنسول‌ها و دستگاه‌های موبایل نیز عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و افزودن بازی Angst: A Tale of Survival به لیست علاقه‌مندی‌های خود، می‌توانید  به استیم مراجعه کنید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کنسول دستی Acer Nitro Blaze 7 معرفی شد: رقیب جدید استیم دک

بازار کنسول‌های دستی مبتنی بر ویندوز و لینوکس به شدت گرم شده است. شرکت‌های بزرگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد