بازی فکری: کدوم زن، مادر دختر زیبای وسطی است!؟

آزمون شناسایی مادر دخترک: همه می دانیم که شما می توانید با کمک بازی های فکری می توانید اوقات فراغت خود را پر کنید. پازل ها، آزمون ها و سوالات هوش تصویری یکی از مهمترین بخشهای بازی های فکری است که می تواند در کنار سرگرم کردن شما، زمینه را برای فعالیت ها و ورزش مغز فراهم کند. مغز نیز همانند جسم برای بهیود و افزایش کارایی خود نیازمند به ورزش است و ورزش مغز نیز حل معادلات و سوالاتی است که آن را درگیر و دچار چالش کند.

باید بدانید که مجله گفتنی بهترین و چالش برانگیزترین بازی های فکری و به خصوص سوالات هوش تصویری را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد. شما با انجام این سوالات هوش می توانید ذهن خلاق خود را فعال نگه داشته و روز به روز نیز به رشد و بهبود آن کمک کنید.

با انجام منظم بازی های فکری خواهید فهمید که روز به روز مهارت های شناختی شما دچار پیشرفت می شود و شما در شناسایی پدیده ها جزئی نگرتر شده اید. با بخش سرگرمی مجله گفتنی و آزمون شناسایی مادر دخترک همراه باشید. در این آزمون از شما خواسته می شود که مادر دخترک نوجوان را شناسایی کنید.

آزمون شناسایی مادر دخترک

بنابراین به این ترتیب با پرداختن به آزمون ها و معماهای هوشی، می توان تفکر خلاق را در خود پرورش دهیم. از سوی دیگر از وقوع بیماری هایی همچون آلزایمر و حافظه که رابطه مستقیم با میزان فعالیت های مغزی دارد پیشگیری کرد. در صورتی که علاقه دارید با یک معمای تصویری دیگر خود را به چالش بکشید می توانید آزمون شناسایی مادر دخترک را مورد توجه قرار دهید.

شما در تصویرآزمون شناسایی مادر دخترک، دو زن و یک دختر نوجوان زیبا را در تصویر می بینید.دو زن مدعی هستند که مادر این دختر نوجوان هستند. آیا شما می توانید تشخیص دهید که مادر واقعی این دختر نوجوان زیبا کدامیک از این دو زن است؟

با دقت جزئیات تصویر آزمون شناسایی مادر دخترک را بررسی کنید. یادتان باشد که برای رسیدن به پاسخ تنها 6 ثانیه وقت دارید!

آزمون شناسایی مادر دخترک

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی مادر دخترک

امیدواریم در زمان مشخص شده پاسخ این تصویر معمایی را پیدا کرده باشید. اگر هنوز گیج هستید و زمان بیشتری برای پاسخ می خواهید، می توانید به بالا برگردید و آزمون شناسایی مادر دخترک را بررسی کنید. سعی کنید جزئیات را خوب بررسی کنید.

.

.

.

.

.

.

درست حدس زدید. زنی که اشک می ریزد مادر این دختر نوجوان است. این مسئله هم به لحاظ عاطفی قابل پذیرش است که زنی نگران دختر خود شود و اشک بریزد و هم اینکه رنگ چشمان و حتی شکل ابرو دخترک با این زن شبیه است.

آزمون با شناسایی مادر دخترک

امیدوارم از آزمون شناسایی مادر دخترک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش سرگرمی مجله گفتنی مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته بازی فکری: کدوم زن، مادر دختر زیبای وسطی است!؟ اولین بار در مجله اینترنتی گفتنی. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

حکایت مرد فقیر و بدشانس

حکایت مرد فقیر و بدشانس: مردم فقيرى از دست طلبکار خود به شهر ديگرى مى‌گريزد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *