بازی رزیدنت اویل ۷ برای آیفون و آیپد منتشر می‌شود

کمپانی بازیسازی کپکام قصد دارد بازی Resident Evil 7: Biohazard را برای دستگاه‌های اپل از جمله آیفون، آیپد و مک منتشر کند. بازی رزیدنت اویل ۷ اولین شماره این مجموعه است که دوربین اول شخص دارد. این بازی قرار است در تاریخ ۲ جولای یا ۱۲ تیر ماه در اپ استور برای آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس و همچنین دستگاه‌های آیپد و مک که از پردازنده سری M استفاده می‌کنند، منتشر شود. بازی اصلی رزیدنت اویل ۷ در سال ۲۰۱۷ برای کنسول‌های خانگی و کامپیوتر منتشر شده بود.

نکته جالب اینکه دنباله بازی رزیدنت اویل ۷ یعنی Resident Evil Village در ماه اکتبر سال گذشته برای دستگاه‌هایی که سیستم عامل iOS و macOS دارند عرضه شده بود. بازی رزیدنت اویل ۷ برای iOS از دکمه‌های لمسی روی صفحه نمایش پشتیبانی می‌کند و همچنین یک سیستم شلیک خودکار (Auto Fire) خواهد داشت که طبق گفته کپکام، هنگامی که بازیکن در زمان مشخصی روی یک دشمن هدف‌گیری کند، اسلحه به‌طور خودکار شلیک خواهد کرد. در صورت تمایل، بازیکن‌ها می‌توانند دسته پلی استیشن ۵، ایکس باکس یا هر کنترلر گیمینگ دیگری که آیفون از آنها پشتیبانی می‌کند را در این بازی استفاده کنند.

قرار است محتواهای دانلودی بازی رزیدنت اویل ۷ نیز برای آیفون منتشر شوند. در بیانیه رسمی کپکام در این رابطه آمده است:

بازی اصلی و DLC داستانی Not A Hero که در آن کریس ردفیلد ماموریت دارد تا پرونده را به پایان برساند، در قالب یک باندل منتشر می‌شوند. بازیکن‌ها همچنین می‌توانند با ارتقای نسخه طلایی، در داستان ایتن وینترز عمیق‌تر شوند. این نسخه با ارائه چند DLC اختیاری، بازی را گسترش می‌دهد. این محتواهای اضافی شامل End of Zoe و Banned Footage Vol. 1 & Vol. 2 و همچنین Survival Pack در کنار حالت‌های ۵-Coin Set و Madhouse می‌شوند.

شایعات جدیدی درباره رزیدنت اویل ۹ و آینده مجموعه منتشر شد

کپکام همچنین در حال حاضر مشغول آماده کردن نسخه ریمیک بازی Resident Evil 2 (سال ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های iOS و macOS است. بازی رزیدنت اویل ۷ از امروز برای پیش‌خرید در اپ استور در دسترس خواهد بود. افرادی که بازی را برای یکی از دستگاه‌های اپل خریداری کنند، می‌توانند آن را روی سایر دستگاه‌ها نیز تجربه نمایند. گفتنی است نسخه ریمیک بازی Resident Evil 4 نیز اواخر سال گذشته میلادی برای دستگاه‌های اپل منتشر شده بود.

منبع: Theverge


امسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایان




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

Call of Duty احتمالا برای کراس‌اور ددپول و ولورین آماده می‌شود

این احتمال وجود دارد که به‌زودی شاهد کراس‌اور Call of Duty و فیلم مورد انتظار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *