بازی جدید Tomb Raider به زودی نمایش داده می‌شود

معاون رئیس بخش گیمینگ آمازون اخیرا در مصاحبه‌ای اشاره کرد که به‌زودی بازی جدید Tomb Raider نمایش داده خواهد شد. آمازون چندین سال است که تلاش می‌کند خود را در بازار بازی‌های ویدیویی جا بدهد. خرید و استفاده از IPهای معروف مثل سری Tomb Raider  یکی از اقدام‌های این شرکت بود. برای اولین بار در سال 2022 بود که آمازون اعلام کرد بازی جدید این سری در دست ساخت است.

اگر از نسخه ریمستر سه‌گانه اصلی سری Tomb Raider که اخیرا منتشر شد بگذریم، تقریبا 7 سال است که خبری از این فرنچایز نشده است. این درحالی است که سری Tomb Raider یکی از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین فرنچایزهای گیم محسوب می‌شود. با خریداری شدن استودیوی کریستال داینامیکس توسط آمازون، امید طرفداران به اهیای مجدد این سری بیشتر شد. حالا معاون رئیس بخش گیمینگ آمازون در مصاحبه‌ای با نشریه ورایتی، اشاره‌ای به بازی جدید این سری کرده است.

کریستوف هارتمن در این مصاحبه گفت که قرار نیست بازی جدید Tomb Raider همین فردا یا هفته آینده رونمایی شود. ولی زمان رونمایی آن بسیار نزدیک است و طرفداران گوش به زنگ باشند. باید منتظر ماند و دید که هنگام نمایش رسمی این بازی، تاریخ انتشار آن نیز اعلام خواهد شد یا خیر. طی این چند سال، متاسفانه، بسیاری از استودیوها شروع به معرفی بازی‌ها بدون زمان انتشار معین کرده‌اند که بسیاری از گیمرها را عاصی کرده است.

نمایش رسمی بازی Tomb Raider جدید در آینده نزدیک

در حال حاضر اطلاعات جزئی از بازی جدید Tomb Raider در دسترس است. به‌عنوان مثال می‌دانیم که این بازی قرار است از عناصر جهان‌باز استفاده کند. این در حالی است که شخصیت لارا کرافت در چندین بازی مختلف دیگر به‌عنوان مهمان حضور داشته است. آخرین بازی که قرار است لارا کرافت به آن اضافه شود، بازی ترسناک Dead by Daylight خواهد بود.

نکته نگران‌کننده درباره بازی جدید سری Tomb Raider، تجربه کم آمازون در مدیریت استودیوهای بازی‌سازی و همینطور تبلیغات آن است. در دو سال گذشته شاهد این موضوع بودیم که بسیاری از استودیوها به‌دلیل فروش پایین تعطیل شدند. حتی بازی‌هایی مثل آلن ویک 2 که توسط استودیوی شناخته‌شده با تبلیغات گسترده منتشر شد، نتوانست آنچنان که باید، فروش داشته باشد. در نتیجه آمازون باید تلاش فراوانی انجام دهد تا این بازی با شکست مواجه نشود.

از آنجایی که این اثر قرار است بازی AAA با شاخصه‌های جهان‌باز باشد، بدون شک بودجه بالایی خواهد داشت. گرچند فرنچایز Tomb Raider بین گیمرها شناخته شده است و قطعا فروش مناسبی را تجربه خواهد کرد؛ اما شکست خوردن این اثر می‌تواند خسارت هنگفتی به بخش گیمینگ آمازون و استودیوی کریستال داینامیکس بزند. نظر شما درباره بازی جدید Tomb Raider چیست؟

منبع: Tech4Gamers


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

یوبیسافت بخشی از سازندگان اسپلینتر سل و پرنس آف پرشیا ریمیک را اخراج کرد

شرکت یوبیسافت به خاطر پاره‌ای از دلایل ۳۳ نفر از کارمندانش در شعبه تورنتو کشور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *