بازی جدید Halo به رهبری عضو سابق بانجی در حال ساخت است

ظاهرا یکی از طراحان ارشد و سابق Bungie، به استخدام 343 Industries درآمده و قرار است تا روی قسمت جدیدی از فرنچایز Halo کار کند. در حالی که از آینده فرنچایز Halo هیچ خبر رسمی در دسترس نیست، اما لیست‌های شغلی اخیر استودیو 343 Industries حاکی از آن است که بازی جدیدی از این سری در دست توسعه است. این تیم امیدوار است تا همزمان با پشتیبانی از Halo Infinite، بتواند یک تجربه جدید از این فرنچایز را توسعه دهد.

بر اساس مشاهدات صورت گرفته در لینکدین، به نظر می‌رسد یکی از اعضای کهنه‌کار و سابق استودیو Bungie، به نام دن گنیادی (Dan Gniady)، به تیم 343 پیوسته تا پروسه ساخت نسخه جدید هیلو را رهبری کند.

زمانی اهمیت این اتفاق دو چندان می‌شود، که بدانیم Bungie در واقع خانه اصلی این فرنچایز است. بانجی قبل از جداییش از مایکروسافت، فرانچایز هیلو را خلق و آن را به مرور زمان گسترش داد تا این سری تبدیل به نماد کنسول‌های ایکس باکس شود. این استودیو بعد از جدایی خودش از ردموندی‌ها نیز به درخشش ادامه داد و سری بازی‌های Destiny را روانه بازار کرد.

گنیادی با کوله‌باری از تجربه وارد روند ساخت Halo جدید می‌شود

طبق مطالب پروفایل لینکدین گنیادی، ظاهرا استودیو او را در اوایل امسال استخدام کرده است. این توسعه‌دهنده برای مدت‌ها در صنعت ویدیوگیم مشغول به کار بوده و رزومه تحسین برانگیزی دارد. گنیادی تجربه کار بر روی سه گانه اصلی Halo و سری Destiny در بانجی را دارد. او همچنین در پروژه کنسل شده استودیو Creative Assembly هم، نقش طراح بازی ارشد را عهده‌دار بوده است.

به واسطه  تجربه در توسعه برخی از برترین عناوین شوتر اول شخص تاریخ، دن گنیادی مهارت‌های خودش را در طراحی آثار این ژانر نشان داده است. به همین علت است که حضور او در روند ساخت هیلو جدید، خبر بسیار خوبی برای طرفداران این سری است تا شاید بتوانند مستر چیف دوست‌داشتنی را دوباره در اوج ببینند.

اطلاعات افشا شده اخیر، حاکی از این است که ایکس باکس در حال توسعه ریمیک سه گانه اصلی هیلو است. طبق این شایعات ممکن است که این ریمیک حتی برای PS5 هم منتشر شود. با این حال، از آنجایی که طبق پروفایل گنیادی، او روی یک نسخه جدید از این سری کار می‌کند، بعید است که در پروژه ریمیک هم حضور داشته باشد.

Halo Infinite به زودی سه ساله می‌شود و در این مدت، نوسانات زیادی داشته است. علی‌‌رغم کیفیت خوب بخش داستانی و استقبال گسترده از بخش چند نفره آن در زمان انتشار، 343 Industries نتوانسته تا پشتیبانی پیوسته و خوبی از این عنوان داشته باشد. هواداران امیدوارند تا این استودیو، در ادامه با عرضه آپدیت‌هایی بتواند محتوای جدیدی به بخش چند نفره آن اضافه کند و بازی را اصطلاحا، دوباره «زنده» کند.

منبع: Tech4Gamers


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

خالقان LA Noire در حال ساخت یک بازی جنایی روان‌شناختی هستند

خالقان اصلی بازی LA Noire طبق گزارش‌ها روی یک بازی جنایی جدید مستقل از راک‌استار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *