در حالی که شایعات پیرامون بازی Resident Evil 9 قوت گرفته‌اند، کمپانی کپکام اعلام کرد که نسخه بعدی از این مجموعه محبوب سبک ترس و بقا در دست ساخت قرار دارد. کارگردانی بازی جدید رزیدنت اویل را کوشی ناکانیشی، کارگردان بازی Resident Evil 7: Biohazard به عهده دارد. این بازیساز در حالی که درباره انتشار نسخه موبایل بازی رزیدنت اویل ۷ مصاحبه‌ای انجام می‌داد، ساخته شدن نسخه جدید این مجموعه را تایید کرد. او توضیح داد:

فهمیدن اینکه بعد از رزیدنت اویل ۷ چه باید کرد واقعاً دشوار بود. اما من بالاخره فهمیدم و صادقانه بگویم که احساس فوق‌العاده‌ای دارد. من در حال حاضر نمی‌توانم جزئیاتی را به اشتراک بگذارم، اما امیدوارم برای روزی که بتوانیم اطلاعاتی را ارائه کنیم، هیجان‌زده باشید.

ناکانیشی سابقه طولانی در مجموعه رزیدنت اویل دارد. علاوه بر بازی رزیدنت اویل ۷ که به نوعی این مجموعه را در سال ۲۰۱۷ احیا کرد، او کارگردانی دو بازی دیگر از همین فرنچایز یعنی Resident Evil Mercenaries 3D برای کنسول نینتندو دی‌اس و همچنین اولین بازی Resident Evil Revelations را بر عهده داشت. او به عنوان طراح در پروژه ساخت بازی Resident Evil 5 نیز همکاری می‌کرد.

شایعات جدیدی درباره رزیدنت اویل ۹ و آینده مجموعه منتشر شد

در سال جاری میلادی شایعات زیادی پیرامون بازی رزیدنت اویل ۹ منتشر شدند که کپکام تا به امروز درباره این شایعات سکوت کرده است. همچنین در ماه می گزارش‌هایی از ساخته شدن نسخه ریمیک بازی‌های Resident Evil Zero و Code Veronica ارائه شد. جدیدترین بازی‌های مجموعه رزیدنت اویل Resident Evil 4 Remake و Resident Evil Village بودند که هر دو با استقبال خوبی مواجه شدند و در فهرست بهترین بازی‌های سال نیز قرار گرفتند.

منبع: IGN


بهترین بازی‌های ورزشی با محمدرضا احمدی | میز گیم فوتبالی