بازی جدید سازندگان Like A Dragon در توکیو گیم شو ۲۰۲۴ رونمایی می‌شود

استودیو Ryu Ga Gotoku که سازنده سری یاکوزا یا همان Like A Dragon محسوب می‌شود، قرار است یک رونمایی هیجان‌انگیز در رویداد توکیو گیم شو ۲۰۲۴ داشته باشد و انتظار می‌رود این بازی همان نسخه بعدی یاکوزا باشد.

طبق اطلاعاتی که استودیو در لایو استریم اخیرش به اشتراک گذاشته است، بازی بعدی آن‌ها در ماه سپتامبر و در جریان TGS رونمایی خواهد شد. هنوز اطمینانی از اینکه با چه بازی و از چه فرنچایزی روبه‌رو هستیم، وجود ندارد. استودیو Ryu Ga Gotoku اوایل ماه جاری میلادی در رویداد ژاپنی Essence of Fandom در انیمه اکسپو اشاره بسیار کوتاهی به عنوان بعدی خود داشت و گفت که این رونمایی طرفداران را «شگفت‌زده خواهد کرد».

۲۱ گیم برتر که در ژاپن اتفاق می‌افتند؛ سامورایی‌ها، نینجاها و نئون‌های توکیو

پس از آن عده‌ای از طرفداران که در رویداد حضور داشتند، مدعی شدند که نام Like A Dragon را از زبان توسعه‌دهندگان شنیده‌اند. با این حال بعید هم نیست استودیو یک بازی جدید از سری Judgement را معرفی کند.

توکیو گیم شو ۲۰۲۴ قرار است از روز ۲۶ تا ۲۹ سپتامبر در مرکز ماکوهاری مسه (محلی در نزدیکی شهر توکیو ژاپن) در جریان باشد. سالانه به طور میانگین ۲۵۰ هزار نفر از این نمایش بازدید می‌کنند و احتمال افزایش مخاطبان در سال جاری نیز وجود دارد.

آخرین و جدیدترین بازی از فرنچایز یاکوزا یعنی Like A Dragon: Infinite Wealth اوایل سال ۲۰۲۴ روانه بازار شد و حسابی مورد تحسین رسانه‌ها و مخاطبان قرار گرفت. این سری که قبلا در کشورهای غربی با نام یاکوزا شناخته می‌شد و محوریتش مبارزات اکشن بود، اکنون با تغییر برند به نام Like A Dragon مواجه گردیده و چیزی شبیه به مبارزات نوبتی در گیم‌پلی آن گنجانده شده.

در پایان بد نیست بدانید شبکه آمازون پرایم ویدیو در حال تولید سریال لایو اکشن Like A Dragon: Yakuza است. این سریال شامل شش قسمت بوده و سه قسمت ابتدایی آن روز ۲۵ اکتبر (۴ آبان) و سه قسمت دیگر نیز در تاریخ ۱ نوامبر (۱۱ آبان) سال جاری پخش خواهند شد.

منبع: VGC


بازی PES چرا و چطوری از فیفا شکست خورد؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

همکاری Remedy و Annapurna برای انتشار بازی و فیلم

شرکت Remedy اعلام کرده است که با شرکت Annapurna برای ساخت چند پروژه همکاری خواهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد