بازی جدید سازندگان It Takes Two احتمالا به‌زودی معرفی می‌شود

ممکن است به‌زودی استودیو Hazelight، سازنده It Takes Two از بازی جدید خود رونمایی کند.

سه سال از عرضه بازی It Takes Two گذشته است و هنوز نمی‌دانیم استودیو Hazelight در حال کار روی چه پروژه‌ای است. تصور می‌شد در جریان مراسم‌های متعدد گیمینگ از این بازی رونمایی شود؛ هرچند چنین اتفاقی درنهایت رخ نداد. اما ممکن است به‌زودی شاهد اخباری‌ از آن باشیم.

براساس توییت‌های اخیر جوزف فارس، بنیان‌گذار و کارگردان هیزلایت در ایکس، اخیرا جف کیلی، مجری و تهیه‌کننده مراسم‌های گیم اواردز، سامر گیم فست و مراسم افتتاحیه گیمزکام از این استودیو بازدید کرده بود. فارس با انتشار تصویر خودش و کیلی در دفتر هیزلایت نوشت: «امسال اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.» شاید این نشانه‌ای از حضور بازی جدید فارس در یکی از مراسم‌های کیلی باشد.

ایونت بعدی کیلی مراسم افتتاحیه گیمزکام خواهد بود که در ماه اوت برگزار می‌شود؛ پس شاید در آن مراسم شاهد معرفی بازی بعدی سازندگان It Takes Two و A Way Out باشیم. اگر این اتفاق رخ ندهد، احتمال دارد در ماه دسامبر در گیم اواردز خبری از این بازی منتشر شود. هیزلایت قبلا هم اشاره کرده بود بازی جدید آن‌ها امسال رونمایی خواهد شد؛ پس طرفداران می‌توانند امیداور باشند که به‌زودی از بازی جدید این استودیو به شکل رسمی رونمایی شود.


منبع: https://www.zoomg.ir/game-news/369498-hazelight-teases-new-game-2024/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

Helldivers 2 با افت ۹۰ درصدی بازیکن مواجه شده است

Helldivers 2 زمانی با سرعتی باورنکردنی در حال شکستن رکوردها بود و به نظر می‌رسید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *