بازی تلگرامی صرافی بایننس از راه رسید؛ درباره مون بیکس (Moonbix) چه می‌دانیم؟

29 شهریور 1403 ساعت 21:37

در شرایطی که فصل نخست بازی‌های ایردراپی رو به پایان است، اخبار مهمی از بازی تلگرامی صرافی بایننس با نام مون بیکس – Moonbix منتشر شده است.

با لیست شدن بازی همستر کامبت در 5 مهر سال جاری، فصل نخست بازی‌های تلگرامی تقریبا به پایان می‌رسد. یکی از مهم‌ترین صرافی‌هایی که از ابتدا تا به امروز از پروژه‌های ایردراپ اکوسیستم TON حمایت کرده، بایننس است. از آنجایی که این صرافی ارز دیجیتال پشتیبانی گسترده‌ای از بازی‌های تلگرامی کرده، انتظار می‌رفت که به طور رسمی بازی انحصاری خود را راه اندازی کند و این اتفاق هم اکنون رخ داده است.

بازی تلگرامی صرافی بایننس از راه می‌رسد

بایننس امروز مورخ 29 شهریور 1403، تأیید کرد که یک بازی تلگرامی به نام مون بیکس (Moonbix) در دست توسعه دارد. تیم توسعه دهنده این پروژه اعلام کرده، در حال کار روی نسخه نهایی بازی است تا از تجربه کاربری قابل قبول آن پیش از عرضه رسمی، اطمینان حاصل کند.

تیم پشتیبانی مشتریان صرافی Binance تأیید کرده که این شرکت به زودی از بازی تلگرامی مون بیکس که یک پروژه به منظور کسب درآمد است، رونمایی خواهد کرد. این مینی اپلیکیشن تلگرامی قرار است طی هفته‌های آتی در دسترس کاربران قرار بگیرد. بیانیه رسمی بایننس به دنبال شایعات اخیر مبنی بر راه اندازی یک بازی با مضمون فضا منتشر شد.

برخی از منابع مدعی شده بودند که در این بازی بازیکنان باید به کمک تجهیزاتی که در اختیار دارند، آیتم‌های مختلف و ارزشمندی مثل سنگ‌های زرد و هدایایی که در سراسر کهکشان پراکنده شده را جمع‌آوری کنند. همچنین چندین اکانت X اسکرین‌شات‌هایی از محیط بازی ارسال کرده‌اند که نشان می‌دهد مون بیکس شباهت‌های زیادی با بازی‌های سنتی استخراج طلا دارد. با این حال بایننس هنوز این جزئیات را به طور رسمی تأیید نکرده است.

بیشتر بخوانید:

تاریخ لیست شدن ایردراپ‌های تلگرامی؛ از همستر کامبت تا میم فای

جزئیات بازی مون بیکس

گرچه این صرافی هنوز اعلامیه رسمی منتشر نکرده، اما پیوندهای دسترسی اولیه برای Moonbix از قبل مشاهده شده است. تیم پشتیبانی بایننس خاطرنشان کرده جزئیات بازی جدید این پلتفرم پیش از معرفی رسمی، توسط برخی منابع فاش شده است. در اطلاعیه این شرکت آمده:

ما می‌دانیم که بازی تلگرامی مون بیکس پیش از تاریخ رسمی برنامه‌ریزی شده، لو رفته است. در حالی که از واکنش جامعه بزرگ ارز دیجیتال نسبت به این مینی اپلیکیشن هیجان زده هستیم، اما در تلاشیم که تاریخ دقیقی برای رونمایی رسمی تعیین کنیم تا بهترین تجربه کاربری برای اعضای جامعه رقم بخورد.

تیم بایننس بابت ناراحتی‌های پیش آمده از مشتریان خود عذرخواهی کرد و افزود که در حال رسیدگی به جزئیات افشای بازی پیش از عرضه رسمی است. بایننس قصد دارد این بازی را به صورت رسمی معرفی کند. به کاربران توصیه می‌شود نسبت به حساب‌های جعلی و پیوندهای مخدوش که با هدف کلاهبرداری ارسال می‌شوند، هوشیار باشند و فقط از ربات رسمی تلگرام و کانال‌های اعلام شده توسط بایننس اخبار را پیگیری کنند.

در زمان نگارش این مطلب، بایننس مجموعه‌ای از شرایط و ضوابط را برای مینی اپلیکیشن تلگرامی بازی مون بیکس منتشر کرده است. داستان توسعه بازی تلگرامی جدید این صرافی را مرور کردیم. مراقب کلاهبرداران باشید و تا لحظه اعلام رسمی، اخبار را از منابع موثق پیگیری کنید.

در گجت نیوز بخوانید: پیش‌بینی تحلیلگران از قیمت اتریوم؛ زمان صعود به قله ۳.۳۰۰ دلاری فرا رسیده؟ پیش‌بینی قیمت نات کوین؛ آیا طلسم کاهش قیمت می‌شکند؟ تاکید معاون علمی رئیس جمهور بر لزوم قانون‌گذاری برای حوزه رمزارز و بلاکچین پیش‌بینی قیمت بیبی دوج کوین؛ منتظر افزایش قیمت باشیم؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کد مورس و دیلی کمبو همستر کامبت – ۲۳ شهریور

همستر کامبت یک بازی تلگرامی از نوع Tap to Earn است که کاربران با ضربه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد