بازی بعدی Like A Dragon طرفداران را شگفت زده خواهد کرد

استودیو Ryu Ga Gotoku، سازنده بازی Like A Dragon، در جریان رویداد Essence of Fandom در Anime Expo درباره بازی بعدی خود صحبت کرده است.

این استودیو نمی‌تواند در حال حاضر بازی جدید خود را معرفی کند و به نام آن اشاره کند، اما اطمینان داده‌اند که طرفداران شگفت‌زده خواهند شد. البته بعید به نظر می‌رسد که سری بازی یاکوزا توسط استودیو کنار گذاشته شود و به گفته چندین طرفدار حاضر در این رویداد، بازی بعدی Ryu Ga Gotoku نسخه جدیدی از سری Like A Dragon خواهد بود.

آخرین نسخه از سری بازی یاکوزا به نام Like A Dragon: Infinite Wealth اوایل سال ۲۰۲۴ منتشر و نه تنها بازخوردهای خوبی کسب کرد، با استقبال خوبی در بازار نیز روبرو شد. سری یاکوزا قبلا بیشتر بازی‌های اکشن بودند، اما پس از تغییر نام به Like A Dragon بیشتر به بازی‌های نقش‌آفرینی نوبتی تبدیل شده‌اند.

علاوه بر این، یک نسخه لایو اکشن از “Like A Dragon: Yakuza” نیز قرار است به زودی در Amazon Prime Video منتشر شود. این سریال لایو اکشن شامل شش قسمت خواهد بود که سه قسمت اول در 25 اکتبر (۴ آبان) و سه قسمت آخر در 1 نوامبر (۱۰ آبان) منتشر خواهد شد. این سریال که در ژاپن تولید شده است، به زبان اصلی ژاپنی با زیرنویس یا با دوبله انگلیسی در دسترس خواهد بود.

سریال یاکوزا در دو دوره زمانی 1995 و 2005 رخ می‌دهد و به زندگی، دوستان دوران کودکی و پیامدهای تصمیمات یک یاکوزای ترسناک و بی‌نظیر با حس عدالت، وظیفه و انسانیت قوی می‌پردازد. این مجموعه به کارگردانی ماساهارو تاکه و کنگو تاکیموتو ساخته شده و ریوما تاکئوچی در نقش کیریو کازوما ایفای نقش خواهد کرد.


منبع: https://vigiato.net/p/481591

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازی Forza Horizon 5 به ۴۰ میلیون بازیکن رسید

در همان حال که استودیو Playground Games آماده می‌شود تا Forza Horizon 4 را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *