بازی بعدی سازنده It Takes Two در گیمزکام معرفی می‌شود

طبق گزارش‌ها، استودیو سازنده بازی‌های A Way Out و It Takes Two، ممکن است به زودی و در جریان رویداد گیمزکام 2024، بازی جدیدش را رونمایی کند.

با گذشت سه سال از انتشار بازی تحسین‌ شده It Takes Two توسط استودیو Hazelight، گمانه‌زنی‌ها درباره بازی بعدی آنان به اوج خود رسیده است. با این حال، بنظر می‌رسد که نیازی به صبر بیشتر برای آشنایی با اثر جدید این استودیو و جوزف فرس (Josef Fares) نیست و بازی جدید آن‌ها به زودی معرفی خواهد شد.

در اوایل امسال، بسیاری حدس می‌زدند که Hazelight بازی جدیدش را در یکی از رویدادهای تابستانی معرفی کند؛ اتفاقی که تا به امروز رخ نداده است. با همه این‌ها، هنوز رویداد بزرگ گیمزکام 2024 در راه است و شواهد خبر از این می‌دهند که احتمالا این بازی، در این رویداد به نمایش در خواهد آمد.

آیا بازی جدید Hazelight بالاخره معرفی می‌شود؟

همه این حدس و گمان‌ها، بر اساس شیطنت‌هایی است که خود استودیو و جوزف فرس در X (توییتر سابق) به راه انداخته‌اند. طبق فعالیت‌های این دو اکانت، ظاهرا جف کیلی (Geoff Keighley)، مجری و تهیه‌کننده مراسم‌های بزرگی مثل The Game Awards، Summer Game Fest و افتتاحیه Gamescom امسال، از دفتر این استودیو بازدید کرده است.

فارس هم با انتشار عکسی از خودش و کیلی در دفتر Hazelight، نوشت: «امسال اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.» شاید بتوان از همین توییت نتیجه‌گیری کرد که بازی جدید آن‌ها، احتمالا در یکی از رویدادهایی که کیلی میزبان آن است، معرفی شود.

افتتاحیه گیمزکام امسال، که به صورت زنده هم پخش خواهد شد، نزدیک‌ترین برنامه‌ای است که کیلی وظیفه میزبانی آن را بر عهده دارد. بنابراین، شاید بتوان امید داشت که پروژه بعدی سازندگان It Takes Two را در این رویداد ببینیم. در غیر این صورت، به احتمال زیاد معرفی این بازی در رویداد The Game Awards 2024 انجام شود؛ جایی که فرس و تیمش خاطرات خوبی از آن دارند. استودیو Hazelight قبلا گفته بود که رونمایی از بازی جدید آن‌ها، در سال جاری صورت خواهد گرفت؛ موضوعی که این حدس‌ها را به شدت تقویت می‌کند.

It Takes Two اولین بار در سال 2021، برای پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی منتشر شد و توانست رضایت گسترده منتقدان و مخاطبان را به دست آورد. این بازی با امتیاز متاکریتیک 88، توانست تا جوایز پرتعدادی را در مراسم‌های مختلف برنده شود که از بین آن‌ها، می‌توان با جایزه بهترین بازی سال در مراسم The Game Awards 2021 اشاره کرد.

منبع: Gamingbolt


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

نینتندو در روند ساخت بازی های خود از هوش مصنوعی استفاده نمی‌کند

در حالیکه بسیاری از شرکت‌های بزرگ و فعال در ساخت آثار خود از هوش مصنوعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *