طبق اطلاعات جدیدی که منتشر شده بازی اساسینز کرید شدوز از میراژ بزرگتر است، ولی از نسخه قبلیتر یعنی والهالا کوچکتر خواهد بود. از آنجایی که تیم سازنده تمرکز خود را روی بازسازی جزیره هونشو در کشور ژاپن گذاشته مجبور نبود که نقشه بزرگتری را برای این بازی در نظر بگیرد.
تیری دانسرو که کارگردانی هنری بازی اساسینز کرید شدوز محسوب میشود در مصاحبه جدید خود اطلاعات جالبی در مورد این اثر مورد انتظار منتشر کرد. به گفته این فرد نسخه جدید اساسینز کرید قرار نیست به اندازه والهالا بزرگ و عظیم باشد، چرا که آنها باید فقط ناحیه مشخصی از جزیره ژاپنی را بازسازی میکردند. اما از طرفی دیگر این بازی جدید از Assassin’s Creed Mirage بزرگتر خواهد بود و نقشهای به مراتب وسیعتر از بغداد خواهد داشت. اگر بخواهیم به شکل دقیقتری توضیح دهیم باید بدانید که وسعت بازی جدید مجموعه چیزی به اندازه Assassin’s Creed Origins خواهد بود.
به گفته دانسرو شرکت یوبیسافت در حین ساخت اساسینز کرید شدوز تمام توجه خود را به جزیره هونشو اختصاص داده است؛ نه بازسازی کل مجموعه جزایر ژاپن. ظاهرا تمام وقایع مربوط به اودا نوباناگا (یکی از وزرای ژاپن در دوره سنگوکو) در این قسمت جریان دارد و آنها مجبور نبودند که به شهرها و جزایر دیگر سر بزنند. البته از آنجایی که مردم ژاپن به سختی روی فرهنگ خود حساس هستند و دوست ندارند ذرهای تحریف در آن ببینند شرکت یوبیسافت مجبور بود که بازی را کوچکتر کند. البته همین الان هم حاشیههای زیادی به وجود آمده و ژاپنیها از وجود یک سامورایی سیاه پوست در بازی راضی نیستند.
البته بازی اساسینز کرید شدوز فاصله زیادی تا عرضه ندارد و تا چندین ماه آینده منتشر خواهد شد. به عبارتی دیگر این بازی در تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۳ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پیسی در دسترس قرار خواهد گرفت. Assassin’s Creed Shadows نسبت به والهالا تمرکز بیشتری روی مخفیکاری دارد و این خبر خوبی است. نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاههای خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.
منبع: GamesRadar
با قهرمان پس جهان فیفا زدیم! میزگیم فوتبالی با حسن پاجانی
منبع