بازیگر کریتوس برای عکس گرفتن با طرفداران پول هنگفتی می‌گیرد

کریستوفر جاج که ما گیمرها او را به خاطر ایفای نقش کریتوس در گاد آف وار ۲۰۱۸ و گاد آف وار رگناروک می‌شناسیم، جنبه فوق‌العاده حریصی از خود نشان داده است. ظاهرا او در مراسم‌ها برای یک عکس ساده با طرفداران و امضا کردن اشیا مختلف پول زیادی طلب می‌کند و این موضوع اصلا پسندیده به نظر نمی‌رسد.

یکی از عواملی که باعث شد دو نسخه اخیر مجموعه خدای جنگ موفق ظاهر شوند و خاطرات باقی بمانند، به بازیگر و صداپیشه فوق‌العاده کریتوس ارتباط دارد. کریستوفر جاج در دو بازی God of War و God of War Ragnarok  در قالب روح اسپارتا به نقش‌آفرینی پرداخت و اگر از حق نگدریم کار فوق‌العاده ماندگاری هم به ثمر رساند. او به همین خاطر جوایز ارزشمندی را هم دریافت کرد و توانست به خاطر ایفای نقش کریتوس در مراسم بفتا و گیم اواردز ۲۰۲۲ جایزه بهترین بازیگر ویدیو گیمی را به نام خود بزند.

بازی بعدی گاد آف وار چطور می‌تواند یک اسطوره جدید را آغاز کند؟

با این حال تمامی افتخاراتی که به آن‌ها اشاره کردیم کار ناپسند اخیر او را انکار نمی‌کنند. کریستوفر جاج در رویداد Collect-A-Con 2024 در شهر دالاس ظاهر شد تا طرفداران بتوانند به محل برگزاری رویداد مراجعه کنند و او را نزدیک ببینند. اما ظاهرا او طرفداران را به صورت رایگان قبول نمی‌کند و هرکس برای اینکه بتواند در کنارش بیستد و با جاج عکس بگیرد باید دست به جیب شود و پول زیادی بالای این قضیه بدهد.

یکی از طرفداران که در رویداد Collect-A-Con حاضر شده بود این ماجرا را در پلتفرم ردیت به اشتراک گذاشت تا سایرین هم در جریان قضیه قرار گیرند. او توضیح داد:«من اینجا آمده‌ام تا فقط قیمت‌های کریستوفر جاج برای عکس معمولی، سلفی و… را بگویم. من تازه از رویداد Collect-A-Con برگشتم و با دیدن قیمت‌ها کمی شوکه شدم (تازه این اولین دفعه‌ای بود که یک سلبریتی را رویدادها می‌بینم).»

فرد مذکور برای گرفتن این امضا ۷۰ دلار هزینه کرده است

این فرد از جاج درخواست کرد که کاور داخلی دیسک گاد آف وار رگناروک وی را امضا کند تا بتواند یک یادگاری از این مراسم داشته باشد. اما هنگامی قیمت‌ها را دید شوکه شد و آن‌ها را زیاد از حد خواند. البته او در ادامه اعتراف کرد که کریستوفر جاج فرد به شدت خوش رفتار و مهربانی است و با اینکه کمی دیر به رویداد رسیده بود، اما با گشاده‌رویی از همه طرفداران کریتوس و خدای جنگ استقبال کرد.

حال طبق تعرفه‌هایی که از رویداد Collect-A-Con خارج شده، طرفداران برای یک امضا باید ۷۰ دلار هزینه کنند و در صورت گرفتن سلفی به ۴۰ دلار نیاز دارند. حال اگر یک نفر بخواهد هم با جاج سلفی بگیرد و هم یک عکس دو تایی، می‌تواند با کمی تخفیف فقط با ۱۰۰ دلار این کارها را انجام دهد. اما قضیه از این که گفتیم هم جذاب‌تر می‌شود. اگر فردی در این رویداد از جاج بخواهد که روی فیگور فانکو پاپ او را امضا کنند، باید ۹۰ دلار پیاده می‌شدند.

خالق گاد آف وار شخصیت آترئوس را افتضاح می‌داند

علاوه بر این‌ها بازیگر کریتوس برای صحبت کردن هم پول می‌گیرد. اگر کسی از جاج بخواهد که او یکی از جملات معروف روح اسپارتا را با صدای خود کریتوس ادا کند هزینه آن ۳۰ دلار می‌شود، این در حالی است که اگر از کریستوفر جاج بخواهند یک جمله ۳۰ ثانیه‌ای را بازگو کند ۲۵۰ دلار هزینه به همراه خواهد داشت. در نهایت و در گران قیمت‌ترین عمل موجود هم اگر کسی بخواهد با بازیگر مورد بحث تماس تصویری داشته باشد باید برچسب ۵۰۰ دلاری آن را پرداخت نماید.

در نهایت اگر یکی از طرفداران بخواهد همه این کارها را به صورت همزمان انجام دهد باید ۱۰۰۰ دلار به مسئولین غرفه Collect-A-Con بدهد. نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Unilad


بهترین بازی‌های ورزشی با محمدرضا احمدی | میزگیم فوتبالی


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تریلر جدید Phantom Blade Zero به باس‌ها و مبارزات بازی می‌پردازد

تریلر گیم‌پلی جدیدی از Phantom Blade Zero منتشر شده است که عمدتا به باس‌ها و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد