بازیگر نقش اصلی جنگ ستارگان در فیلم باب اسفنجی: به دنبال شلوار مکعبی حضور دارد

شبکه نیکلودئون در پنل خود در کمیک‌کان سن دیگو از خبر جالبی رونمایی کرد. آن‌ها به مناسبت تولد ۲۵ سالگی فرنچایز، حضور یک چهره شناخته شده را در جدیدترین فیلم باب اسفنجی شلوار مکعبی تایید کردند. با توجه به این خبر باید منتظر اضافه شدن مارک همیل بزرگ به شهر بیکینی باتم باشیم.

رویداد کمیک‌کان همیشه یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های دنیای سرگرمی بوده و مراسم امسال نیز از این قاعده مستثنا نیست. شرکت‌ها و فرنچایزهای بزرگی در این رویداد شرکت می‌کنند تا بتوانند آثار خود را بهتر از همیشه به طرفداران معرفی کنند. در این میان شبکه نیکلودئون هم پنل خاص خود را در این رویداد داشت که اکثر بازیگران شخصیت‌های سریال اسفنجی در آن حضور داشتند. از جمله این بازیگرها می‌توانیم به تام کنی (خود باب)، بیل فاگرباکی (پاتریک)، کارولین لاورنس (سندی)، راجر بامپس و… اشاره کنیم.

آیا باب اسفنجی اوتیستیک است؟ تام کنی پاسخ می‌دهد

در این پنل خبرهای هیجان‌انگیزی به مناسبت ۲۵ سالگی سریال SpongeBob SquarePants منتشر شد که مهم‌ترین آن‌ها به حضور مارکل همیل در فیلم باب اسفنجی: به دنبال شلوار مکعبی مربوط می‌شد. مارک همیل بیش‌تر به خاطر ایفای نقش لوک اسکای‌واکر در مجموعه جنگ ستارگان شناخته می‌شود. اما علاوه بر اسکای‌واکر، مارک همیل در کارنامه کاری طولانی خود بارها به صداگذاری شخصیت جوکر پرداخته که از جمله آن‌ها می‌توانیم به حضور او در سه‌گانه بتمن آرکام استودیو راک‌استدی اشاره کنیم.

مارک همیل در فیلم باب اسفنجی: به دنبال شلوار مکعبی نقش شخصیت فلایینگ داچمن را برعهده دارد. اگر به تماشای سریال اصلی پرداخته باشید بدون شک این شخصیت را می‌شناسید؛ یک دزد دریایی خبیث که در قالب یک روح ترسناک زندگی می‌کند. این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۸ آذر ۱۴۰۴ (۱۹ دسامبر ۲۰۲۵) برنامه‌ریزی شده که هنوز چیزی بیش از یک سال تا رسیدن به آن فاصله داریم.

این فیلم برای اکران در اواخر ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است

علاوه بر این شبکه نیکلودئون یک کلیپ کوتاه از فیلم Saving Bikini Bottom: The Sandy Cheeks Movie هم رونمایی کرد که قرار است در تاریخ ۱۲ مرداد در شبکه نتفلیکس قرار بگیرد. در این فیلم باب اسفنجی ما باب و سندی را در حالی تماشا می‌کنیم که برای نجات ساکنین گمشده شهر بیکینی باتم تلاش می‌کنند. آن‌ها در این میان با خانواده سندی هم روبرو می‌شوند که جذابیت‌های خاص خود را به همراه دارد.

این پایان کار نیست و نکات جالبی در مورد فیلم Kreepaway Kamp هم به نمایش درآمد. در رویداد کمیک‌کان سن دیگو یک ویدیو کوتاه از فیلم مذکور پخش شد که در طی آن شخصیت‌هایی نظیر باب، پاتریک، سندی، آقای خرچنگی، پرل و بابل بس و… به کمپ کورال می‌روند؛ همان کمپی که دوران کودکی خود را در آنجا گذراندند. اما خب شرایط به خوبی پیش نمی‌رود و ظاهرا یک موجود عجیب و غریب ترسناک در آنجا حضور دارد. این موجود ترسناک باعث غیب شدن اعضای گروه می‌شود و به همین دلیل کار را برای باب و دوستان وحشتناک‌تر می‌کند.

صداپیشه باب اسفنجی شلوار مکعبی از جذاب‌ترین خاطره‌های خود با باب می‌گوید

به‌طور کلی به نظر می‌رسد فیلم باب اسفنجی: به دنبال شلوار مکعبی و دو فیلم فرعی دیگر قرار است برای طرفداران فرنچایز لذت‌بخش و خوش یمن باشد. شبکه نیکلودئون تا به حال اطلاعات بیش‌تری را منتشر نکرده، اما در صورت پخش جزئیات بیش‌تر آن‌ها را با شما در میان می‌گذاریم.

منبع: Animation Magazine


خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ماینکرفت | ساخت دهکده با تم خاص

اگر کمی بخواهیم با دید باز به ماینکرفت نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد