بازیگر خردسال “فیلم عزیزم من کوک نیستم” پس از 23 سال کجاست و چیکار می کنه+عکس بزرگسالی و بیوگرافی

سپهر آزادی بازیگر عزیزم من کوک نیستم : این بازیگر تلویزیون و سینما متولد ۲۸ مرداد ۱۳۶۹ در تهران است. او فعالیت خود را با درخت گلابی آغاز کرد و آخرین بار در عرصه بازیگری در سال ۱۳۸۳ در فیلم سینمایی پل سیزدهم بود.

آزادی با بازی در دنیای شیرین، سیب خنده طرفداران بسیاری را پیدا کرد. از مهم ترین کارهای سپهر آزادی می توان به پل سیزدهم، سلام، راز پرواز، تنبل قهرمان، عزیزم من کوک نیستم، یکی بود یکی نبود، درخت گلابی، مارمولک، آتش دل، مجید دلبندم،سیب خنده و دنیای شیرین اشاره کرد. در ادامه این مطلب بخش بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در محموعه فیلم و سریال با بیوگرافی سپهر آزادی بازیگر عزیزم من کوک نیستم و جدیدترین عکس های او در 33 سالگی همراه باشید.

بیوگرافی سپهر آزادی

سپهر آزادی متولد ۲۸ مرداد ماه سال ۱۳۶۹، کودک شیرین زبان و بانمکه دهه ۷۰ تلویزیون و سینمای ایران است. سپهر حضور خود را در عرصه بازیگری با درخت گلابی کاری از داریوش مهرجویی آغاز کرد و آخرین کار او در عرصه بازیگری سال ۸۳ ، ایفای نقش در فیلم سینمایی پل سیزدهم بود.

سپهر آزادی بازیگر عزیزم من کوک نیستم

پدر و مادر

سپهر در خانواده‌ای هنری بزرگ شده‌است، مادر او فریال بهزاد از کارگردان‌های مطرح سینمایی، پدرش غلامرضا آزادی تهیه‌کننده سینما و مدیر فیلمبرداری و برادرش پیام آزادی نیز فیلمبردار است. او تا سن ۱۵ سالگی در بازیگری فعالیت داشت، اما بعد از آن تصمیم گرفت تا هنر و سینما را از طریق حرفه‌ای‌تر دنبال کند. به همین دلیل در همان سن و سال به فرانسه مهاجرت کرد و در آنجا در رشته فیلمبرداری تحصیلات آکادمیک را گذراند. او از سال ۱۳۹۰ در فرانسه اقدام به کار در پشت صحنه فیلم‌های کوتاه به عنوان متخصص برق، دستیار فیلمبردار و فیلمبردار نموده‌است.

حضور در برنامه های کودک

سپهر آزادی با بازی در «دنیای شیرین» و «سیب خنده» و شیرین زبانی هایش طرفداران زیادی پیدا کرده بود. وی فرزند غلامرضا آزادی (تهیه کننده و تصویر بردار ) و فریال بهزاد (کارگردان) است. غلامرضا آزادی و فریال بهزاد، زوج هنری سینما، دارای دو فرزند پسر به نام های سپهر و پیام هستند.

«سپهر آزادی» نخستین بار در تلویزیون در سال 1375 خورشیدی در سریال «خانه سبز» به کارگردانی «بیژن بیرنگ» و «مسعود رسام» ایفای نقش کرد. او فعالیت خود را در سینما با «درخت گلابی» کاری از «داریوش مهرجویی» آغاز کرد و یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی او بازی در فلم «مارمولک» می باشد. «سپهر آزادی» در سال 1376 خورشیدی با شیرین زبانی ها و بازی خوبش در سریال های «دنیای شیرین» و «سیب خنده» طرفداران بسیاری پیدا کرد.

همین باعث شد وی سال 1376 خورشیدی نیز در سریال «مجید دلبندم» حضور یابد و بازی خوبی را به نمایش بگذارد و در بین مخاطبان بیشتر مطرح شود. آخرین کار او در عرصه بازیگری سال 1383 خورشیدی، ایفای نقش در فلم سینمایی «پل سیزدهم» بود.

وی فرزند «غلامرضا آزادی» تهیه کننده و فلمبردار و «فریال بهزاد» کارگردان است. این دو زوج هنری سینما، دارای دو فرزند پسر به نام های «سپهر» و «پیام» هستند. «سپهر آزادی» در سال 1380 خورشیدی در فلم «تنبل قهرمان» ساخته «بهروز غریب‌پور» به ایفای نقش پرداخت.

حضور در فیلم عزیزم من کوک نیستم

«عزیزم من کوک نیستم» به کارگردانی «محمدرضا هنرمند» از دیگر آثار سینمایی است که او در سال 1380 خورشیدی در آن نقش آفرینی کرد.

حميد افشاري منشي دادگستري كه به پسرش قول داده كامپيوتر مدل بالايي را براي او خريداري كند، براي بدست آوردن پول به كاري ماجراجويانه دست مي زند. يكي از افرادي كه هم اكنون پرونده اش در دادگاه او بررسي مي شود مرد ثروتمندي است به نام زارع كه با پسرش فرزان زندگي مي كند.

حميد افشاري فكر گروگان گرفتن فرزان را با يكي از تبهكاران حرفه اي كه زماني در دادگاه او محكوم شده بوده در ميان مي گذارد. آن ها طي نقشه اي فرزان را مي دزدند و او را به همراه مرد تبهكار به ويلايي خارج از شهر منتقل مي كنند. مرد ثروتمند براي اينكه سارق را به دام اندازد خود را به مريضي زده و در بيمارستان بستري مي شود.

گروه جستجو در بيمارستان و اطراف ويلا مشغول فعاليت مي گردند. حميد افشاري براي اطلاع از احوال پدر فرزان با پرستار او آشنا مي شود و در كمال سادگي به او دل مي بندد و تا اينكه طي اتفاقي متوجه مي شود كه او هم يكي از اعضاي گروه جستجو است. گروه جستجو مسلحانه ويلا را محاصره كرده و خانم پرستار دو چمدان پول از طرف مرد ثروتمند به آقاي افشاري تحويل مي دهد، فرزان به همراه پرستار از ساختمان خارج مي شوند و بعد گروه جستجو مسلحانه وارد مي شوند اما آقاي افشاري را نمي يابند؟!

دیگر آثار

«یکی بود یکی نبود» و «راز پرواز» از دیگر فلم هایی است که آزادی در آن ها ایفای نقش کرده است. این پسربچه شوخ که اکنون دیگر 33 ساله شده یکی دیگر از بازیگرانی است که مدت هاست در سینما و تلویزیون دیده نمی شود.

سینما

  • پل سیزدهم ۱۳۸۳
  • سلام ۱۳۸۲
  • راز پرواز ۱۳۸۱
  • تنبل قهرمان ۱۳۸۰
  • عزیزم من کوک نیستم ۱۳۸۰
  • یکی بود یکی نبود ۱۳۷۹
  • درخت گلابی ۱۳۷۶
  • [چچ]]۱۳۸۲

تلویزیون

  • آتش دل ۱۳۷۹
  • مجید دلبندم ۱۳۷۷
  • سیب خنده ۱۳۷۶
  • دنیای شیرین ۱۳۷۶

عکس سپهر آزادی در 33 سالگی

 

 

نوشته بازیگر خردسال “فیلم عزیزم من کوک نیستم” پس از 23 سال کجاست و چیکار می کنه+عکس بزرگسالی و بیوگرافی اولین بار در مجله خبری چشمک. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

نگاهی به زندگی دواین جانسون

ستاره‌های سینما در دوران اوجشان احساس شکست ناپذیری می‌کنند، اما چیزی خاص درباره دواین جانسون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *