بازیگر جدیدی به سریال Young Sherlock پیوست

به گزارش ددلاین، کالین فرث به جمع بازیگران سریال Young Sherlock پیوسته است. این سریال توسط گای ریچی کارگردانی می‌شود.

Young Sherlock سریال جدیدی از سرویس آمازون پرایم است که کارگردانی و تهیه‌کنندگی اجرایی آن را گای ریچی بر عهده دارد. گای ریچی قبلاً در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ به ترتیب فیلم‌های Sherlock Holmes و Sherlock Holmes: A Game of Shadows را با بازی رابرت داونی جونیور و جود لا ساخته بود.

طبق گزارش ددلاین، کالین فرث به جمع بازیگران سریال Young Sherlock پیوسته است. کالین فرث در نقش شخصیتی به نام Sir Bucephalus Hodge بازی خواهد کرد. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات زیادی از این کاراکتر در دست نیست. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به هیرو فاینس تیفین در نقش شرلوک هلمز، جوزف فاینس در نقش پدر شرلوک و ناتاشا مک‌الهون در نقش مادر شرلوک اشاره کرد. ددلاین در توصیف سریال Young Sherlock می‌گوید:

«این سریال شرلوک هلمز را در ۱۹ سالگی تجسم می‌کند. شرلوک حالا خام، بدون فیلتر و شکل‌نگرفته است و خود را درگیر یک معمای قتل در دانشگاه آکسفورد می‌بیند که آزادی او را تهدید می‌کند. شرلوک که با فقدان نظم و انضباط وحشیانه وارد اولین پرونده خود می‌شود، موفق خواهد شد توطئه‌ای که زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهد، کشف کند.»

کالین فرث برای بازی در فیلم The King’s Speech در سال ۲۰۱۰ برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد. او همچنین برای بازی در نقش هری هارت در مجموعه Kingsman و مارک دارسی در فیلم‌های Bridget Jones شناخته می‌شود. از دیگر فیلم‌های او می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • The English Patient در سال ۱۹۹۶
  • Shakespeare in Love در سال ۱۹۹۸
  • Love Actually در سال ۲۰۰۳
  • Mamma Mia! Here We Go Again در سال ۲۰۰۸
  • Mary Poppins Returns در سال ۲۰۱۸
  • 1917 در سال ۲۰۱۹

هنوز تاریخ نمایشی برای سریال Young Sherlock اعلام نشده است؛ بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.


منبع: https://www.zoomg.ir/cinema-news/369966-young-sherlock-colin-firth/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پوستر جدید فصل دوم انیمیشن Arcane | کیتلین به‌دنبال انتقام از جینکس

شبکه نتفلیکس پوستر جدیدی از فصل دوم انیمیشن Arcane را منتشر کرده است که در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد