بازیگران فصل هفتم سریال Black Mirror معرفی شدند

فصل هفتم سریال آینه سیاه قرار نیست زودتر از سال ۲۰۲۵ پخش شود، اما اکنون در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست بازیگران فصل هفتم این سریال آنتولوژی مشخص و اعلام شده است. به نقل از Comingsoon، نتفلیکس اعلام کرد که بازیگران فصل هفتم سریال Black Mirror شامل آکوافینا، میلانکا بروکس، پیتر کاپالدی، اما کورین، پتسی فران، پل جیاماتی، لوئیس گریبن، اوسی ایکیله، رشیدا جونز، سینا کلی، بیلی مگنوسن، رزی مک‌ایون، کریستین میلیوتی، کریس اودوود، ایسا رای، پلی جی ریموند، تریسی الیس راس، جیمی سیمپسون و هریت والتر می‌شوند.

در حال حاضر مشخص نیست کدام بازیگر به کدام قسمت فصل هفتم سریال آینه سیاه تعلق دارند، اما برخی از بازیگران پیش از این قسمت USS Callister حضور داشته‌اند که پیش از این تایید شده بود دنباله این قسمت را در فصل هفتم مشاهده خواهیم کرد. قابل انتظار است کریستین میلیوتی، جیمی سیمپسون، بیلی مگنوسن و میلانکا بروکس برای نقش‌آفرینی دوباره در دنباله قسمت USS Callister فصل هفتم سریال Black Mirror حضور داشته باشند.

مانند ۶ فصل گذشته، چارلی بروکر برای ساخت فصل جدید این سریال محبوب و تحسین شده بازگشته است. تاکنون ۶ فصل و ۲۷ قسمت از سریال Black Mirror تولید و در بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۳ از شبکه چنل 4 و سپس نتفلیکس پخش شده است. هر قسمت از سریال آینه سیاه درواقع داستان مستقل و متفاوتی را روایت می‌کند. همچنین در سال ۲۰۱۸ فیلم Black Mirror: Bandersnatch از نتفلیکس پخش شد که کاربران می‌توانستند مسیر داستان را براساس تصمیمات خود انتخاب کنند.

فصل هفتم سریال Black Mirror در سال ۲۰۲۵ از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. فصل هفتم سریال آینه سیاه دارای ۶ قسمت خواهد بود.


منبع: https://www.zoomg.ir/cinema-news/400304-black-mirror-season-7-cast-netflix/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

برنده‌های جوایز امی ۲۰۲۴ معرفی شدند؛ درخشش سریال Shogun

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که مراسم امی ۲۰۲۴ بهترین‌های خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد