بازیگران تئاتر موزیکال اتک آن تایتان از اجرا در خارج از ژاپن می‌گویند

در یک اتفاق نادر، به زودی تئاتر اقتباسی از مانگا و انیمه اتک آن تایتان که با نام Attack on Titan: The Musical شناخته می‌شود، در خارج از ژاپن روی صحنه خواهد رفت. در همین راستا، بازیگران این تئاتر از این اتفاق گفته‌اند.

از سال‌ها پیش گروه‌های مختلف اقدام به آماده کردن و اجرای تئاتر اقتباسی از مانگا و انیمه‌های مشهور کرده‌اند. با این حال چنین اقداماتی در اکثریت موارد به ژاپن محدود بوده‌اند. اما این روند اخیرا در حال تغییر بوده و اجرا‌های بزرگی به خارج از سرزمین آفتاب راه پیدا کرده‌اند. یکی از این اجرا‌ها مربوط به مانگا و انیمه اتک آن تایتان است که ماه آینده در آمریکای شمالی رو صحنه خواهد رفت. بازیگران تئاتر Attack on Titan: The Musical در قالب مصاحبه خود گفتند که برای این اجرا آماده هستند.

معرفی شخصیت‌های انیمه اتک آن تایتان: میکاسا آکرمن

تئاتر موزیکال اتک آن تایتان برای اولین بار در سال ۲۰۲۳ در ژاپن اجرا شد. این تئاتر داستان هیجان‌انگیز و خشن حمله به تایتان را با اشعار و موسیقی‌هایی که جزئی از منبع اقتباس نبوده‌اند، ترکیب کرده است. اگرچه که مانگا و انیمه اتک آن تایتان برای اولین بار به شکل موزیکال اجرا می‌شود، اما Attack on Titan: The Musical اولین تئاتر این مجموعه محسوب نمی‌شود. سال‌ها پیش قرار بود یک تئاتر بر اساس حمله به تایتان اجرا شود که به دلیل مشکلی در آماده‌سازی و در‌گذشت یکی از اعضا متوقف شد.

نمایش پیوند عمیق ارن، میکاسا و آرمین در تئاتر اتک آن تایتان

در تئاتر اقتباسی از مانگا و انیمه اتک آن تایتان، کورو اوکامیا در نقش ارن یگر، سارا تاکاتسوکی در نقش میکاسا آکرمن و ایتو کونیشی در نقش آرمین آرلرت ایفای نقش خواهند کرد. بازیگر نقش ارن یگر در رابطه با ایفای این شخصیت در آمریکا می‌گوید: «من تا حالا در ایالات متحده اجرا نداشتم. اما در ژوئیه و دسامبر سال گذشته از نیویورک دیدن کردم. اولین بار بود که وارد این شهر می‌شدم. اجرای Some Like It Hot را دیدم و تماشاگران از مشاهده آن هیجان‌زده بودند. دیدن این که تماشاگران خارجی از مشاهده تئاتر چقدر لذت می‌برند، برایم تازگی داشته و تجربه فوق‌العاده‌ای بود. ما تلاش می‌کنیم که مخاطبان را به همین شکل هیجان‌زده کنیم». تریلر Attack on Titan: The Musical را در زیر مشاهده می‌کنید:

کورو اوکامیا چنین ادامه می‌دهد: «امیدواریم که بتوانیم تایتان‌ها را به شکل تازه‌ای به تصویر کشیده و مبارزات خشن را تا حد امکان واقعی نشان دهیم. امیدواریم که بتوانیم احساساتی مثل نفرت، خشم، غم و درد را منطبق با واقعیت به نمایش بگذاریم. در قالب تئاتر اتک آن تایتان در کنار لذت بردن از دنیای آن، می‌توانید اثری که به صورت دو بعدی خلق شده را به صورت سه بعدی تجربه کنید. در این اثر می‌توانید شخصیت‌هایی را ببینید که با شجاعت در برابر تهدید‌های مختلف قرار می‌گیرند.»

معرفی شخصیت‌های انیمه اتک آن تایتان: ارن یگر

بازیگر نقش میکاسا آکرمن هم تایید کرده که Attack on Titan: The Musical اولین تجربه او از اجرا در نیویورک است. او در این باره گفته است: «این اولین بار بوده که وارد نیویورک می‌شوم و اجرا در شهری که آن را تحسین می‌کنم، برای من اتفاق بزرگی است. نیویورک برای من محیط جدیدی است و تماشاگران اجرای ما را از منظر متفاوتی مشاهده خواهند کرد. با چالش‌های زیادی مواجه هستم، اما با اشتیاق و اعتماد به نفس آن‌ها را پشت سر می‌گذارم تا عملکرد خوبی داشته باشم.»

تیم تولید تئاتر Attack on Titan: The Musical تلاش کرده‌اند که تمام جنبه‌های منبع اقتباس را به بهترین شکل اقتباس کنند

سارا تاکاتسوکی در ادامه می‌گوید: «من به خوبی می‌دانم که سایر بازیگران کاملا در نقش خود فرو رفته‌اند، درنتیجه هر شخصیتی را دنبال کنید، از داستان لذت خواهید برد. به خصوص ما اعضای دسته دیدبانی، تمام تلاش خود را به کار بستیم تا صحنه‌های مبارزه را به شکلی به تصویر بکشم که انگار آن‌ها را زندگی می‌کنیم. به همین دلیل امیدوارم که بتوانید حس واقعی بودن را از مبارزات بگیرید.»

انیمه اتک آن تایتان: معرفی انواع تایتان‌ها

در پایان ایتو کونیشی، بازیگر نقش آرمین آرلرت در رابطه با اجرای Attack on Titan: The Musical در آمریکا گفته است: «این اولین تجربه من از اجرا در آمریکا است. حتی در خواب هم نمی‌دیدم که بتوانم در ایالات متحده اجرا کنم. به همین دلیل به شدت خوشحال هستم. هیجان‌زده‌ام که ببینم سالن‌های تئاتر و تماشاگران چقدر با ژاپن تفاوت دارند. امیدوارم به شیوه‌های مختلفی که تایتان‌ها به تصویر کشیده شده‌اند، بخش‌های رقص، نمایش ODM و سکانس‌های اکشن به همراه پیوند عمیق بین ارن، میکاسا و آرمین دقت کنید.»

تئاتر اقتباسی از مانگا و انیمه اتک آن تایتان قرار است از تاریخ ۲۰ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۳ (۱۱ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۴) در نیویورک روی صحنه برود. نظر شما در مورد Attack on Titan: The Musical چیست؟ آیا از چنین اقتباس‌هایی استقبال می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


با قهرمان پس جهان فیفا زدیم! میزگیم فوتبالی با حسن پاجانی


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

گروه استری کیدز به دنیای انیمه بر‌می‌گردد + ویدیو

استودیو The Answer اعلام کرده آهنگ‌های جدیدی که در تیتراژ ابتدایی و انتهایی فصل دوم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد