بازیکن ماینکرفت پس از یک سال یک مکعب روبیک در بازی ساخته است

به همه تا اینجای کار ثابت شده که بازی ماینکرفت (Minecraft) به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از مهارت‌های خلاقانه خود استفاده کنند و سازه‌های خارق العاده‌ای در بازی بسازند، به گونه‌ای که اوایل تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد. از ماشین‌های بزرگ گرفته تا هواپیماهای پیچیده، چیزهایی هستند که توسط بازیکنان در بازی ساخته شده‌اند و باز هم، بازیکن دیگری با سازه‌ای فوق العاده جامعه طرفداران بازی را حیرت زده کرده است. یکی از بازیکنان ماینکرفت و کاربر ردیت با نام purpledragonnuke یک مکعب روبیک در نسخه اصلی بازی ایجاد کرده است. این بدان معنا است که از هیچ مادی برای آسان‌تر کردن کار یا هیچ بلوک فرمانی برای ایجاد تغییرات استفاده نکرده است.

در کل سازه تنها از رداستون (Redstone) به عنوان عنصر کاربردی مکعب روبیک استفاده کرده است. سپس کاربر یک کلیپ ویدیویی کوتاه از سازه را در زیر ردیت بازی ارسال کرد که مکعب روبیک، نحوه عملکرد آن و ماشین آلات غول‌پیکر رداستون را نشان می‌دهد که باعث شده تا آن کار کند. این سازه چیزی کمتر از اثر چشمگیر است. در واکنش به این سازه باورنکردنی، جامعه طرفداران ماینکرفت از کاربر سازنده تعریف و تمجید کردند. کاربری به نام Less-Management-4106 کاملاً تحت تأثیر این سازه قرار گرفت و آن را باورنکردنی خواند.

&

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

;

کاربر دیگری به نام Jellie_the_Cat هیجان خود را برای سازه مکقب روبیک ابراز کرده و همچنین اشاره کرد که کانال یوتیوب سازنده را  سابسکرایب کرده است. برخی از کاربران چند سوال جالب هم داشتند. کاربری به نام Rude-Pangolin8823 در مورد جزئیات ساخت و به طور خاص چرا اینقدر بزرگ است نظر داد. کاربر دیگری به نام TheRobbie72 اظهار داشت که ممکن است در صفحه نمایش چنین پیچیده و بزرگ به نظر برسد. پس از نظرات، سازنده اصلی سپس با توضیح طولانی درباره سازه به تمام سوالات پست پاسخ داد. توضیحات نشان می‌دهد که برای ساخت سازه مکعب روبیک چقدر تلاش و زمان صرف شده است. کاربر دیگری به نام HappyFlower30xx اظهار داشت که دیدن این سازه برای او یک لحظه بسیار غرور آفرین بود.

پانزدهمین سالگرد ماینکرفت

مکعب روبیک ساخته شده در بازی ماینکرفت

این سازه عالی، همراه با موارد دیگر، مانند یک بازی Minesweeper کاملاً کاربردی در داخل بازی، تأثیر عنوان سندباکس ماینکرفت و میزان مشارکت جامعه طرفداران بازی را نشان می‌دهد. پس صد در صد دلیلی وجود دارد که چرا این بازی به مدت ۱۵ سال شکوفا شده است و همچنان این روند ادامه خواهد داشت. این فصل بازی با تعداد زیادی جوایز رایگان، بروزرسانی‌ها و موارد دیگر همراه است. روزهای پایانی رویداد پانزدهمین سالگرد ماینکرفت ممکن است تاریخ انتشار بروزرسانی ۱.۲۱ را نیز مشخص کند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

۱۰ چیزی که همه بازیکنان ماینکرافت حداقل یک‌بار تجربه کرده‌اند

منبع: sportskeeda


ده بازی نوستالژی پلی استیشن ۱ که همه گیمرها باید تجربه کنند




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *