بازیکن ماینکرفت محیط جالبی برای ساخت و ساز در بازی پیدا کرده است

بازی ماینکرفت به قدری گسترده و دنیای بزرگی دارد که توانسته بسترهای مناسبی برای ایده‌ پردازی طرفداران و بازیکنان فراهم کند و از این لحاظ می‌توان گفت که هیچ کمبودی وجود ندارد. بازی از زمان عرضه خود در سال ۲۰۱۱ تا به الان که فاصله ۱۵ ساله می‌شود، رفته رفته بر ویژگی‌های خود افزوده و توانسته فضای مناسبی برای خلاقیت ورزی کاربران خود فراهم کند، طوری که با وجود پیشرفت گرافیکی و استانداردهای گیم پلی در طول این سال، این بازی همچنان توانسته بر محبوبیت خود افزوده و جلوی چالش‌ها و موانع زمان کم نیاورد. البته عملکرد استودیوی سازنده بازی یعنی موجانگ در برگزاری نظرسنجی‌های مختلف و استفاده از دیدگاه‌های طرفداران هم در پیشرفت بازی ماینکرفت هم بسیار تاثیرگذار بود.

دنیای بزرگ ماینکرفت از لحاظ تنوع آب و هوایی در سطح بسیار خوبی قرار دارد و وجود بیوم‌های مختلفی از تایگا تا ساوانا را در این بازی شاهد هستیم که هر کدام دارای شرایط آب و هوایی خاص خود و همچنین موجودات مخصوص به خود هستند. حال به تازگی کاربری در ردیت به نام Lix_1 تصویری را در قالب پست با دیگر کاربران به اشتراک گذاشته و در آن از دیگر کاربران و طرفداران بازی پرسیده که چی چیزی می‌شود در این سید ساخت؟ ضمن این که پس از مدت زمان کم انتشار پست، بسیاری از کاربران به آن واکنش نشان دادند و با لایک‌های خود از این پست حمایت کردند، نظراتی وجود داشت که در نوع خود بسیار جالب بودند.

یکی از کاربران به نام MagicalCornFlake اظهار داشت که می‌توان یک گنبد شیشه‌ای بالای این محیط ساخت و اینجا را به عنوان یک زیستگاه محافظت شده معرفی کرد. یکی دیگر از کاربران هم واکنشی تند نسبت به این پست داشت و گفت: این مسخره است که هر دفعه یکی از بازیکنان چنین سیدهای زیبایی پیدا کرده و از دیگران می‌پرسند که چه چیزی می‌شود در این محیط ساخت؟ پس خلاقیت شما کجا رفته است؟ البته می‌شود نسبت به واکنش گفت که انتشار چنین تصاویری باعث می‌شود تا بسیاری بتوانند با دیگر شگفتی‌های ماینکرفت آشنا شوند و بتوانند از آن‌ها برای پروژه‌های خلاقانه خود استفاده کنند.

زمین پیدا شده در بازی ماینکرفت که زیبایی مثال زدنی دارد.

کاربر دیگری هم واکنش جالبی داشت و اظهار داشت که می‌توان در این زمین پارک ژوراسیک ساخت و با استفاده از ماد دایناسورها را به آن اضافه کرد که در نهایت می‌تواند به پروژه‌ی جذابی تبدیل شود.ایده چالب دیگری هم وجود داشت که توسط کاربری به نام St-Damon7 ارائه شد، او اظهار داشت که می‌توان روی هر قله اطراف برجی با ارتفاع متوسط ساخت. در ادامه یک قلعه بزرگ برج مانند در وسط سید ساخت و در نهایت برج‌ها را به واسطه یک پل به قلعه مرکزی بزرگ متصل کرد.

یکی از بازیکنان ماینکرفت با روش جدیدی ماب ویتر را شکست می‌دهد + ویدئو

به نظر این ایده جالب می‌آمد و یادآور بازی‌هایی مانند الدر اسکرولز بود. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک گذاشته و از دیگر مطالب ماینکرفتی ما هم دیدن کنید. در آخر پرسیدن این سوال لازم است، به نظر شما چه چیزی می‌توان در زمین کشف شده ساخت؟

منبع: reddit


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *