بازیکن ماینکرفت صومعه Spinjitzu را از بازی LEGO Ninjago بازسازی کرده است

بازیکنان ماینکرفت (Minecraft) به لطف امکانات بی حد و حصری که این عنوان سندباکس ارائه می‌دهد، اغلب بیلدهای خیره کننده‌ای در بازی ایجاد می‌کنند. این بیلدها شامل ماشین‌های رداستون، مانند کامپیوترها یا ماشین‌حساب‌ها، تا تفریحات باشکوه ساختمان‌ها و شهرک‌های واقعی و خیالی است. این لیست از خلاقیت‌ها به تازگی یک سطح جدیدی رسیده است و یکی از کاربران به نام KB_Craft_Creations اخیراً تصاویری را در ساب ردیت Minecraft به اشتراک گذاشته است که بازسازی چشمگیر خود از صومعه Spinjitzu از انیمیشن تلویزیونی LEGO Ninjago را نشان می‌داد.

جامعه کاربران ردیت به این تصاویر با واکنش‌های مثبت زیادی نشان دادند. کاربری به نام bulldozedd به سازنده اصلی گفت که باید چند درخت کنار صومعه اضافه کنند تا ساختمان حتی بهتر از قبل به نظر برسد. KB_Craft_Creations با این پیشنهاد موافقت کرد که افزودن فضای سبز بیشتر باعث بهتر جلوه دادن آن می‌شود. با این حال، او توضیح داد که ترجیح می‌دهد این کار را انجام ندهد به این دلیل که می‌خواست تا حد امکان سازه‌اش به نمونه واقعی نزدیک به نظر برسد و شبیه باشد. کاربری به نام lumfdoesgaming اظهار داشت که سازنده اصلی باید برج بورگ را نیز بسازد. Redditor Lazy-Nothing1583 موافقت کرد که برج بورگ یک پروژه عالی خواهد بود.

کاربری به نام Junglememer1 گفت هرگز به ذهنش خطور نکرده بود که صومعه در فیلم چقدر در ارتفاع بالایی قرار دارد. او اضافه کرد که سازه KB_Craft_Creations چشم انداز خوبی از ارتفاع واقعی آن می‌دهد. کاربر دیگری به نام kdnx-wy از KB_Craft_Creations پرسید که آیا او می‌خواهد سازه را برای دانلود در دسترس قرار دهد. متأسفانه سئوال او، بی پاسخ ماند. کاربری به نام sendyagoodvibes گفت که این سازه عالی به نظر می‌رسد و برادر کوچکش آن را دوست داشته است.

در همین حال، Average-GodzillaFan پرسید که آیا او می‌توانند جهان سازنده را داشته باشند؟ زیرا او از طرفداران نمایش تلویزیونی LEGO Ninjago هست. کاربر دیگری به نام I_like_minecraft12 پرسید که آیا سازنده اصلی می‌تواند چیزی از Republic City در The Legend of Korra بسازد؟ که اون هم بی پاسخ ماند، اما ساخت آن می‌توان بسیار جذاب باشد.

بازی ماینکرفت بازیکنان سازنده خوبی دارد

بازی Minesweeper ساخته شده به کمک رداستون در عنوان سندباکس ماینکرفت

این اولین بار نیست که شخصی یک سازه عالی در بازی ماینکرفت می‌سازد. اخیراً، یکی از بازیکنان بازی Minesweeper کاملاً قابل تجربه را در ماینکرفت ساخته که می‌توان آن را در عنوان ماینکرفت بازی کرد. سازنده با استعداد دیگری یک مکعب روبیک کارآمد ساخته بود. این سازه‌ها پیچیده هستند، زیرا به شبکه گسترده‌ای از مدارهای رداستون برای کار کردن نیاز دارند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظر خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

ساخت بزرگترین فارم سیب زمینی در حالت سورویوال ماینکرفت

منبع: sportskeeda


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *