بازیکن ماینکرفت شهر کانزاس سیتی را در بازی بازسازی کرده است

یکی از بازیکنان ماینکرفت (Minecraft) نسخه‌ای دقیق از شهر کانزاس سیتی را ساخته است که نشان می‌دهد این مکان واقعی در بازی سندباکس چگونه می‌تواند به نظر برسد. طی سال‌هایی که از زمان انتشار ماینکرفت می‌گذرد، طرفداران آنچه در بازی ممکن است را به سطوح جدیدی ارتقا داده‌اند. به عنوان مثال، این شهر ​​کانزاس سیتی ساخته شده شامل توسعه نرم افزار توسط بازیکن سازنده بود که برای امکان پذیر ساختن این نسخه از شهر توسعه بازی پیش گرفته شد و طرفداران بازی هم متوجه این موضوع شده‌اند. جای تعجب نیست که ماینکرفت تبدیل به بازی مورد علاقه بسیاری از بازیکنان برای ساخت و ساز تقریباً هر چیزی که می‌توانند تصور کنند، شده باشد.

بازی ماینکرفت دارای بلوک‌ها و آیتم‌های متعددی است و سازنده آن یعنی موجانگ (Mojang) همچنان محتوای بیشتری را از طریق بروزرسانی‌ها به بازی اضافه می‌کند. علاوه بر این، مادها و سایر محتواهای مربوط به طرفداران، آنچه را که در بازی امکان‌پذیر است، بیشتر کرده‌اند و در نتیجه پروژه‌های ساختمانی متعددی توسط بازیکنان هنری و معماری انجام شده است. یکی از آخرین پروژه‌های ساختمانی توسط کاربری به نام AtmosphericBeats در ردیت به اشتراک گذاشته شد. همانطور که در تصویر نشان داده شده است، بازیکن یاد شده کانزاس سیتی را در دنیای سندباکس ماینکرفت با جزئیات بالا بازسازی کرده است.

شهر ساخته شده در مقیاس ۱:۱ است که شامل آسمان خراش‌ها و بسیاری از ساختمان‌های کوچکتر می‌شود. فراتر از این منطقه مرکزی پر از آسمان خراش، AtmosphericBeats توانسته حومه شهرها، جاده‌های متعدد در میان سازه‌ها را هم بازسازی کند. تکه‌های چمن و درختان، احتمالاً برای پارک‌ها و دیگر مناطق باز، نیز زیبایی خوبی به بازی داده است.

کانزاس سیتی در بازی ماینکرفت بازسازی شده است

کانزاس سیتی بازسازی شده در بازی ماینکرفت

پس از آپلود پست کانزاس سیتی در Reddit، بسیاری از طرفداران متوجه آن شدند و برخی سوالی که داشتند، این بود که ساخت آن چقدر طول کشیده است؟ در نظرات، AtmosphericBeats فاش کرد که نسخه بازسازی شده کانزاس سیتی در ماینکرفت با استفاده از نرم‌افزاری که آن‌ها در چهار ماه گذشته توسعه داده بودند، ساخته شده است. به گفته کاربر Reddit، این نرم افزار سفارشی به آن‌ها اجازه می‌دهد تا شهر را تنها در ۳۶ ساعت بسازند و خاطرنشان کرد که این فرآیند کاملاً خودکار انجام شده است. علاوه بر این، AtmosphericBeats جزئیات فرآیند ساخت شهر را توضیح داد و اشاره کرد که این نرم‌افزار از داده‌های منابع مختلف از جمله OpenStreetMap و USGS برای ایجاد دنیای Minecraft با ساختمان‌ها، جاده‌ها و ویژگی‌های طبیعی بر اساس داده‌ها استفاده می‌کند تا به ایجاد یک محیط واقعی‌تر کمک کند.

او همچنین لینک دانلود و جزئیات بیشتر در مورد پروژه را در بخش نظرات پست Reddit ارائه کرد. شایان ذکر است که این اولین شهری نیست که AtmosphericBeats در Minecraft بازسازی کرده است. او قبلاً شهر بالتیمور و انکوریج سیتی را به نمایش گذاشته‌ بود. علاوه بر این، تعداد زیادی از بازیکنان دیگر ماینکرفت برای ساختن نسخه های بلوکی از مکان‌ها و اشیاء واقعی استفاده کرده‌اند. اخیراً یکی از بازیکنان برج ایفل فرانسه را در بازی ماینکرفت ساخته بود، در حالی که دیگران محیط‌های سفارشی سازی شده باورنکردنی آن را در بازی ساخته بودند.

۱۰ چیزی که همه بازیکنان ماینکرافت حداقل یک‌بار تجربه کرده‌اند

همانطور که این خلاقیت‌ها نشان می‌دهد، Minecraft دارای خلاقیت تقریبا بی حد و حصری برای گیمرها است. این آزادی برای ساختن هر چیزی که به ذهنتان می‌رسد، دلیل مهمی برای موفقیت مداوم بازی است. با توجه به مکان‌های دنیای واقعی فراوان که هنوز در انتظار ساخته شدن در ماینکرفت هستند، بازیکنانی مانند AtmosphericBeats می‌توانند سال‌ها به بازسازی شهرها و مکان‌های دیدنی ادامه دهند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: gamerant


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *