بازیکن ماینکرفت روش عجیب برای پرواز در بروزرسانی Tricky Trials پیدا کرده است

بازیکنان ماینکرفت (Minecraft) راه‌های خلاقانه فوق‌العاده‌ای را برای تجربه بازی ارائه می‌کنند و گاهی اوقات، همه چیز ممکن است عجیب و غریب شود. در حالی که قرار است بازی در مکانیزم‌های مجاز تجربه شود، بازیکنان اغلب می‌توانند از مکانیک یک چیز برای چیز دیگری استفاده کنند. یکی از کاربران ردیت به نام ZathegamE ویدئویی تقریبا ۳ دقیقه‌ای را به اشتراک گذاشت که روشی غیر متعارف پرواز کردن را نشان می‌دهد. این ویدیو نشان داده که بازیکن از شولکری که در یک قایق نگهداری می‌شد، برای این کار استفاده می‌کند. این بازیکن میانکرفت قایق را بوسیله leash نگه داشته و باعث شد که نزدیک آن بمانند و پرواز نکنند.

بازیکن با استفاده از گلوله‌های شولکر شلیک می‌کند تا افکت levitation را ایجاد کند. قایق هم باعث می‌شود بازیکن پرواز کند در حالی که کنترل آن‌ را از شناور شدن دور نگه می‌دارد. کاربر اصلی توضیحاتی را ارائه کرده و گفته بود: روش بسیار غیر متعارفی برای پرواز پیدا کردم در واکنش به این روش عجیب و غریب پرواز، یکی از کاربران ردیت به نام slashrmastr به شوخی مراحل ویدیو را کالبدشکافی کرد، که شامل انتظار برای مرگ اندر دراگون و سپس گرفتن شولکرها بود. این اشاره به آن بود که چگونه بازیکنان ابتدا باید اژدها را با رفتن به دنیای End بکشند و سپس شولکرها را دریافت کنند. بنابراین بهترین راه برای امتحان کردن آن، فعال کردن حالت کریتیو بازی است.

یکی دیگر از کاربران ردیت به نام Cheap_Application_55، اظهار داشت که این روش به بازیکنان اجازه می‌دهد تا احتمالاً به حد بی نهایت ارتفاع برسند. یکی از کاربران به نام LEGO_Man2YT، یک سوال مهم هم پرسید و گفت که اگر بازیکنی بخواهد از بالا رفتن خودداری کند، افکت levitation باعث می‌شود بازیکن فقط بر ارتفاعش بی‌افزاید؟ در پاسخ به این، کاربر دیگری به نام MiiDd، گفت که یک سپر یا یک سطل شیر برای این کار مفید خواهد بود. چون نوشیدن شیر تمام تاثیرات این افکت را روی بازیکنان را از بین می‌برد. کاربر اصلی سپس به کامنت پاسخ داد و گفت که بهترین راه برای جلوگیری از افزایش ارتفاع این است که از شلیک پرتابه‌ها دوری کنید.

روشی عجیب برای پرواز در بازی ماینکرفت

بروز رسانی Tricky Trials چیزهای جدید زیادی را به بازی ماینکرفت اضافه می‌کند.

یکی از چیزهایی که ممکن است بسیاری از بازیکنان را گیج کند، این است که چگونه یک نفر می‌تواند با یک leash به قایق متصل بماند، اما بروز رسانی اخیر Tricky Trials این امکان را فراهم کرده است. البته این ممکن است قبلاً اضافه شده باشد، اما این چیزی است که بازیکنان همین الان می‌توانند امتحان کنند.

یکی از بازیکنان ماینکرفت آیتمی را پیدا کرده که نباید در بازی وجود داشته باشد

آپدیت Tricky Trials ویژگی‌ها و آیتم‌های جدید زیادی را به بازی اضافه کرده است که از آن جمله می‌توان به مکان جدید اتاق‌های آزمایشی (trial chambers) و سلاح قدرتمند جدیدی به نام گرز (mace) اشاره کرد. این بروز رسانی برای هر دو نسخه بدراک (Bedrock) و جاوا (Java) ماینکرفت قابل دانلود است. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


امسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایان




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *