بازیکن ماینکرفت روش جالبی برای استفاده از squid ها به عنوان تزئین ابداع کرده است

عنوان ماینکرفت (Minecraft) به بازیکنان این امکان را می‌دهد که تقریباً هر چیزی را با استفاده از بلوک‌های مختلف بسازند. اما بسیاری از اوقات، برخی از بازیکنان چیزی منحصر به فرد را به گونه‌ای می‌سازند که سازندگان بازی آن را پیش بینی نکرده بودند. بازیکنان با استفاده از مکانیک‌های مختلف گیم پلی، طرح‌هایی را ایجاد کرده‌اند که زیبایی شناسی بازی را به کلی تغییر می‌دهد. به تازگی یکی از بازیکنان ماینکرفت و کاربر Reddit به نام u/DahCulestDood یک کلیپ ویدیویی کوتاه را در ساب ردیت بازی به اشتراک گذاشته بود که در آن مکان  منحصر به فردی را که با استفاده از ماهی مرکب (squid) ساخته و آن را نشان می‌داد. در حالی که در ابتدا ممکن است وجود ماب‌های حیوانات در ساختار ساختمان غیر متعارف به نظر برسد، اما این مکان ساخته شده عالی به نظر می‌رسید.

این سازه یک ساختمان سنگی صاف است که یک گودال کوچک آب در مرکز آن قرار دارد. با ماهی مرکب یا همان اسکوئید روی هر یک از گودال‌ها، شاخک‌های آن‌ها از زیر در بلوک‌ها عبور می‌کنند. این باعث می‌شود آن‌ها مانند یک لوستر به نظر برسند که باز و بسته می‌شود. در واکنش به این سازه عجیب، کاربری به نام u/AtchedAsWell اظهار داشت که این مکان برای یک پروژه علمی تخیلی مانند یک پرتو حمل و نقل عالی خواهد بود. شاخک متحرک به پروژه ساخته شده تم بیگانه مانند می‌دهد. u/MilesAhXD همین موضوع را بیان کرد و نشان داد که این مکان برای ساخت‌های علمی تخیلی/فانتزی مناسب است. u/McBruscar اظهار داشت که شاخک‌های متحرک برای یک صفحه لود خوب هستند، که کاربر دیگری به آن پاسخ داد و گفت که در واقع منظور او به دایره چرخان صفحه لود اشاره دارد.

کاربری به نام u/-Redstoneboi- در مورد نام آیکون لود رسمی نظری داد و u/Donut_Police به آن پاسخ داد و گفت که در زندگی خود throbbers های زیادی را دیده است، زیرا اتصال اینترنت ضعیفی داشته است. Redditor u/Oske147 پرسید که آیا اسکوئید همیشه در حالت ایستاده قرار می‌گیرد، چون می‌خواهد از آن به عنوان یک لوستر در پایگاه خود استفاده کند؟ او همچنین اشاره کرد که یک soul lantern نیز در وسط آن اضافه خواهد کرد. در ادامه کاربری به نام u/STSNOC تعجب کرد که چگونه سازنده اصلی باعث شده تا اسکوئید صاف بایستند و همینطور بماند.

سازه‌های عجیب و غریب در بازی ماینکرفت

ساخته ماسه معلق در بازی ماینکرفت

این اولین بار نیست که کسی در بازی ماینکرفت چیزی عجیب و غریب می‌سازد. اخیراً یکی دیگر از بازیکنان به روشی عجیب از مکانیک بازی استفاده کرده و بلوک‌های شنی را با فانوس‌هایی که زیر آن‌ها آویزان است، در هوا معلق کرده است. این عجیب بود، زیرا ماسه در دنیای واقعی نمی‌تواند در هوا معلق بماند.

Fortune در بازی ماینکرفت چیست و چه کاربردی دارد؟ + ویدئو

در حال حاضر که بالاخره بروزرسانی Tricky Trials با انواع مختلف بلوک‌های مسی و تاف عرضه شد، جالب است که ببینیم بازیکنان با چه سازه‌های منحصربه‌فرد و عجیبی روبرو خواهند شد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

هرآنچه که در مورد پلی استیشن 6 می‌دانیم؛ قیمت، سخت‌افزار و تاریخ عرضه

با توجه به اینکه به سال‌های پایانی روند عمر پلی استیشن ۵ نزدیک می‌شویم، صحبت‌ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *