بازیکن ماینکرفت خانه‌های هابیتی جالبی در بازی ساخته است

اگر کتاب‌های ارباب حلقه‌ها و هابیت یا حتی سری فیلم‌های سینمایی آن‌ها را دیده باشید، حتما می‌دانید که هابیت‌ها چه کسانی بوده و چگونه موجوداتی هستند؟ حتما می‌دانید که خانه‌های آن‌ها چه شکلی دارد و معماری آن چقدر خاص است؟ پس اگر پاسختان مثبت باشد، کارمان در ادامه راحت خواهد شد. با نگه داشتن موارد قبلی در گوشه ذهن، به این طرف ماجرا بیایید. این طرف ماجرا بازی سندباکس و خلاقیت محوری به نام ماینکرفت وجود دارد که در مدت ۱۵ سال بر میزان محبوبیت خود افزوده و توانسته به جایگاه بسیاری بالاتری در میان گیمرها دست پیدا کند. اخیرا سازندگان این بازی یعنی استودیوی موجانگ با همکاری کردن با کمپانی‌های مختلفی مانند لگو توانسته قدم‌های بزرگ‌تری به سمت محبویبت هر چه بیشتر ماینکرفت بردارند.

حال اتفاق جدیدی که رخ داده، از جانب خود سازندگان بازی نیست و این بار یکی از طرفداران با نام کاربری ShelbieRose در ردیت با اشتراک گذاشتن پستی اعلام کرد که توانسته با تلیق معماری هابیتی، سازه‌ای به مراتب بسیار زیبا بسازد. تصویری که این کاربر برای صحت ادعای خود به اشتراک گذاشته، مهر تاییدی بر ادعای آن می‌زند و در حالت شب و هم در حالت روز سازه کاربر یاد شده بسیار زیبا است. این که کاربری بتواند با استفاده از منابعی که در اطراف هستند، الهام گرفته و چیزی جدید را خلق کند، این خبر خوبی برای بازیکنان دیگر ماینکرفت می‌تواند باشد. چون این سیگنال را به آن‌ها می‌دهد که مرزهای خلاقیت به هیچ وجه انتها ندارد و باز هم می‌توان چیزهای جدیدی را خلق کرد.

سازه ساخته شده با تلفیق معماری هابیتی در بازی ماینکرفت

کاربرانی که به این پست واکنش نشان دادند، از این سازه به عنوان یک ساخته بسیار زیبا و حماسی یاد کردند و گفتند که تا به الان چنین چیزی ندیده‌اند! بطور کلی این سازنده از همه کاربرانی که نظرشان را گفتند، تشکر کرد و گفت که در آینده با ایده‌های جدیدتر برخواهد گشت. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک گذاشته و از دیگر مطالب ماینکرفتی ما هم دیدن کنید.

یکی از بازیکنان ماینکرفت با روش جدیدی ماب ویتر را شکست می‌دهد + ویدئو

منبع: reddit


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *