بازیکن ماینکرفت با استفاده از بیکن‌ها توانسته یک لایت شو بسازد

بازیکنان ماینکرفت (Minecraft) همیشه با ساختن برخی از دیدنی‌ترین و باورنکردنی‌ترین سازه‌های بازی، جامعه طرفداران بازی‌ و دیگر گیمرها را شگفت‌زده کرده‌اند. این بازی به شما این امکان را می‌دهد تا جایی که می‌توانید خلاق باشید. اخیرا کاربری از ردیت به نام Brix001 یک نمایش نوری یا همان لایت شو در بازی ماینکرفت ساخته و یک کلیپ ویدیویی کوتاه از آن را در ساب ردیت بازی به اشتراک گذاشته است. در ادامه این ویدئو با واکنش بسیار مثبت و سوالات زیادی در مورد چگونگی ساختن آن توسط سازنده اصلی این سازه مواجه شد. همانطور که انتظار می‌رفت، سازه ساخته شده واقعا چشمگیر بوده و چیزی بود که بازیکنان سازنده دیگر می‌توانند در بازی خود آن را بسازند.

کاربری به نام PastBrand در واکنش به این پست نظر داد و از سازنده لایت شو پرسید که آیا او می‌تواند فایل سازه را برای دانلود کردن در اختیار آن‌ها قرار بدهد که این فایل به آن‌ها اجازه می‌دهد لایت شو را از نزدیک بررسی کنند. سازنده اصلی هم بیان کرد که او فعلا قصد به اشتراک گذاشتن این پروژه با دیگران را ندارد، اما بازیکنان با استفاده از ویدئوی به اشتراک گذاشته شده می‌توانند از سازه ساخته شده الهام بگیرند. کاربر دیگری به نام Lavalord56، نظر داد که پروژه ساخته شده بسیار عالی بود و پرسید کاربر به اشتراک گذارنده پست چگونه پروژه را ساخته است؟ اما کاربران دیگر زحمت توضیح فرآیند ساخت لایت شو را کشیدند.

کاربر دیگری به نام EnergyAltruistic2911 پیشنهاد کرد که سازنده اصلی فلگ‌های ساده‌ای بسازد که فقط با تغییر دادن این بیلد از بین می‌روند، در حالی که کاربری به نام TheCheshireGhost به سازنده اصلی تبریک گفت و از پروژه ساخته شده آن تعریف کرد. در کل واکنش‌ها نسبت به این پست این گونه به نظر می‌رسید که انگار افراد زیادی می‌خواستند نحوه ساخت این سازه را بیاموزند. حتی کاربری به نام itzTanmayhere درخواست آموزشی کرد که این فرآیند را با جزئیات بیشتری توضیح دهد.

پروژه‌های ساخته شده چشمگیر در بازی ماینکرفت

اتاق‌های آزمایشی (The trial chambers) با بروز رسانی ۱.۲۱ به بازی ماینکرفت اضافه خواهد شد.

این اولین بار نیست که کسی چیزی فوق العاده در بازی ماینکرفت خلق می‌کند. اخیراً یکی از بازیکنان یک بازی Minesweeper کاملاً کارآمد را در ماینکرفت ساخته که بسیار مورد جذابی بود. این کار با استفاده از مدارهای پیچیده رداستون (Redstone) انجام شد. کاربر دیگری یک مکعب روبیک در بازی ساخته بود که بازیکنان می‌توانستند آن را حل کنند. مدار رداستون مورد نیاز برای کارکرد این چیزها می تواند بسیار پیچیده باشد. رداستون به عنوان یک مدار الکتریکی و همچنین منبع انرژی عمل می‌کند و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا چیزهای منطقی و حتی پردازنده‌ها را برای انجام محاسبات ساده و پیچیده در بازی ماینکرفت بسازند.

&

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

;

بروزرسانی ۱.۲۱ ماینکرفت چه زمانی انتشار و چه انتظاری می‌توانید از آن داشته باشید؟

در خبرهای دیگر از بازی ماینکرفت، باید به این مورد اشاره کرد که این بازی در آستانه دریافت بروزرسانی Tricky Trials است و در حالی که بروزرسانی پیش‌رو چیز جدیدی برای رداستون ندارد و این آیتم آیتم‌های جدیدی مانند mace، vault، کلید آزمایشی و موارد بسیاری را به بازی خواهد آورد. ترفندها و تغییرات یاد شده از بازی در ۱۳ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۴ خرداد) انجام می‌شود. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


بهترین بازی‌های تاریخ پلی استیشن که می‌تونید روی موبایل بازی کنید




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *