بازیکنی در ماینکرفت با استفاده از سلاح جدید گرز دیوار صوتی را ‌می‌شکند

ماینکرفت (Minecraft) آپدیت مورد انتظار Tricky Trials را در ۱۳ ژوئن امسال دریافت کرد و این یکی از بزرگترین بروز رسانی‌هایی بود که بازی در سال‌های اخیر دریافت کرده است. در این آپدیت تعداد زیادی آیتم جدید مانند بلوک‌ها، ماب‌ها و ویژگی‌ها به بازی اضافه شد. اما یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های این آپدیت، سلاح جدید گرز بود که یک آیتم قدرتمند است که در صورت استفاده صحیح می‌تواند ضربه مهلکی را به دشمنان وارد کند. بازیکنان دائماً در حال یافتن این موضوع هستند که سلاح گرز ماینکرفت در موقعیت‌های مختلف چقدر قدرتمند است؟ حال یکی از بازیکنان ماینکرفت به نام u/ chaairs اخیراً ویدیوی کوتاهی را در ساب ردیت بازی به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد او با سرعتی پنج برابر سرعت صوت در هوا سقوط می‌کند.

حال سوال این است که او چگونه توانسته به این سرعت دست یابد؟ خوب، مکانیک سلاح گرز این است که با افزایش ارتفاع حمله، قدرت سلاح افزایش می‌یابد. این مورد نشان می‌دهد که بازیکن از ارتفاع Y سطح ۳۲۰ سقوط می‌کند و از گرز در حدود سطح ۶۵- استفاده می‌کند. بنابراین ارتفاع موثر حدود Y سطح ۴۰۰ می‌شود. پس در این شرایط یک حمله به موقع باعث می‌شود بازیکن با سرعت بیش از ۱۸۰۰ متر در ثانیه به هوا پرتاب شود. همچنین لازم به ذکر است که گرز دارای انچنتمنت ویند برست است که آن را حتی قدرتمندتر می‌کند.

در واکنش به این پست، کاربری به نام u/sampleuser0 پرسید که اگر بازیکن بیش از یک بار از گرز استفاده کند، حتی می‌توانست سریع‌تر پیش برود؟ کاربر اصلی هم به این کامنت پاسخ داد و گفت که چقدر برای او زمان‌بندی و هدف‌گیری دشوار است و طبیعتا در سرعت بیشتر، کار سخت‌تر خواهد شد. کاربر دیگر به نام u/Both-Development580 احساس کرد که استودیوی موجانگ باید محدودیتی روی قدرت سلاح اعمال کند، زیرا به نظر می‌رسید که قدرت سلاح گرز محدودیتی ندارد.

سلاح گرز قدرتمند در بازی ماینکرفت

گرز در بازی ماینکرفت یک سلاح قدرتمند محسوب می‌شود که استفاده از آن قواعد خود را دارد.

گرز یک سلاح بسیار مورد نیاز برای بازی ماینکرف بود، زیرا مکانیک‌های مبارزات در بازی ماینکرفت در حال قدیمی شدن بودند. گرز مانند نفسی از هوای تازه است و برای ساخت آن می‌توان با شکست دادن ماب برییز جدید و گرفتن breeze rod و از طرفی بلوک هسته سنگین ساخت. خوبی این سلاح جدید آن است که برای تسلط بر آن باید مدتی زمان صرف کنید. استفاده از آن مانند یک سلاح معمولی تفاوت چندانی ایجاد نمی‌کند. برای ضربه زدن با آن، بازیکنان باید از ارتفاعی بپرند و وارد کردن ضربه را به درستی زمان بندی کنند. از طرفی دیگر از دست دادن هدف باعث می‌شود بازیکن آسیب ببیند. با ایجاد تعادل بین ریسک و پاداش در این راه، گرز به یک مکمل عالی برای مبارزه در بازی تبدیل شده است. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

آموزش نحوه بهینه کردن دنیای End در ماینکرفت با استفاده از مادها + ویدئو

منبع: sportskeeda


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

سه‌گانه انیمه سینمایی دیمن اسلیر به صورت رسمی معرفی شد + ویدیو

استودیو Ufotable با انتشار پوستر و تریلر به صورت رسمی اعلام کرد که آخرین آرک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *