بازیکنان همزمان The First Descendant در زمان لانچ از ۲۲۹ هزار نفر فراتر رفت

پس از گذشت سه سال از معرفی اولیه بازی The First Descendant، ساخته استودیو Nexon اکنون در دسترس قرار گرفته است. برخی از مشکلات مانند Caliber، ارز پرمیوم و ظاهر نشدن پس از خرید داشته (که رفع شده)، اما تعداد بازیکنان همزمان بالا بوده و به ۲۲۹,۲۵۷ در استیم رسیده است.

شوتر لوتر رایگان در رتبه اول Top Sellers استیم قرار دارد که با توجه به حراج تابستانی و با حضور عناوینی مانند Elden Ring و Baldur’s Gate 3 که تخفیف خورده‌اند، دستاورد بزرگی است. علیرغم موفقیت آن، نظرات کاربران «Mixed» است و تنها ۴۲ درصد از آن رضایت دارند.

شکایات شامل مسائل مربوط به کسب درآمد و پرفورمنس است تا گیم‌پلی بازی که برخی آن را «متداول» و «بدتر» از Warframe و Destiny 2 توصیف کرده‌اند. با این حال، لانچ تنها آغاز کار است و Nexon برنامه‌های زیادی برای محتوای پس از عرضه دارد، از جمله باس‌های Colossus جدید، Descendants، انواع مختلف Ultimate، سلاح‌ها و موارد دیگر.

این اثر اولین بار در سال ۲۰۲۲ رونمایی شد و از همان ابتدا، به لطف Unreal Engine 5 با جلوه‌های بصری خوب و مکانیک های سنتی نقش‌آفرینی ترکیب شده با عناصر شوتر، مورد توجه قرار گرفت.

بازی The First Descendant هم‌اکنون بر روی Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5 و PC قابل دانلود و بازی کردن است.


منبع: https://vigiato.net/p/480589

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازی Sonic x Shadow Generations چهار شخصیت قابل کنترل دارد

طرفداران برای بازی جدید سونیک (Sonic x Shadow Generations) بسیار زیاد بوده و به نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *