بازیکنان ماینکرفت می‌خواهند یک ویژگی از نسخه آموزشی به بدراک اضافه شود

بازیکنان ماینکرفت (Minecraft) جدیدا درخواست دارند که یک آیتم انحصاری نسخه پیشین بدراک به بازی اضافه شود و اکنون آیتم دوربین فقط در نسخه آموزشی (Education Edition) بازی موجود است. این بازی سورویوال سندباکس دارای طیف گسترده‌ای از آیتم‌ها در سراسر جهان بزرگ خود است که عناصر گیم‌پلی زیادی را بین ابزارها، سلاح‌ها و موارد دیگر به بازیکنان می‌دهد. بازی ماینکرفت حتی دارای آیتم های پیشرفته‌تری مانند رداستون (Redstone) است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا خلاقیت‌های شگفت انگیز خود را در بازی بسازند. با این حال، نسخه Education بازی اکنون دارای یک آیتم انحصاری است که طرفداران آن را در بازی اصلی می‌خواهند.

آیتم Camera یا همان دوربین ماینکرفت دارای یک هدف منحصر به فرد است که کاملاً با عناصر بقای بازی محبوب ارتباطی ندارد. آیتم دوربین به بازیکنان این امکان را می‌دهد که به جای استفاده از قابلیت Print Screen کامپیوتر یا یک برنامه خارجی، با استفاده از یک آیتم درون بازی از بازی خود عکس بگیرند. در حالی که دوربین قبلاً در نسخه «Bedrock» بازی موجود بود، اما در بروزرسانی ۱.۱۶.۱۰۰ کاملاً حذف شد و فقط از طریق نسخه Education در دسترس قرار گرفت. در حال حاضر، طرفداران درخواست دارند که این آیتم کاربردی باید به بازی بازگردانده شود.

در پستی که توسط کاربر Reddit XVShock در ساب ردیت ماینکرفت به اشتراک گذاشته شده است، طرفداران می‌پرسند که چرا دوربین به طور کامل از نسخه بدراک بازی حذف شده است. کاربر یاد شده هم چندین عکس گرفته شده با دوربین درون بازی ماینکرفت را به اشتراک گذاشته که هر کدام دارای یک قاب عکس مشابه دوربین قدیمی پولاروید هستند. کاربر یاد شده همچنین به چندین ویژگی مفید آیتم دوربین اشاره می‌کند که بازیکنان می‌توانند عکس‌های درون بازی خود را به Book و Quills اضافه کنند. در کل نظرات کاربران نشان می‌دهد که این ویژگی در Realms Stories بازی مفید خواهد بود.

طرفداران ماینکرفت خواهان بازگشت آیتم دوربین به بازی هستند

آیتم دوربین در بازی ماینکرفت

در واکنش‌ها به این پست، چندین کاربر نشان دادند که این تغییر ایجاد شده که منجر به حذف دوربین از بازی شده، اولین مورد از این نوع اتفاق افتاده برای نسخه بدراک ماینکرفت نیست. با توجه به پست‌های متعدد، فشار ماینکرفت برای برابرسازی بین نسخه‌های مختلف بازی، تغییرات متعددی را به وجود آورده است تا نسخه بدراک ماینکرفت با نسخه جاوا مطابقت داشته باشد. برخی از طرفداران همچنین راه‌های جایگزینی را برای عکس‌برداری در ماینکرفت با استفاده از کمند یا کد دستوری دوربین برای دستیابی به قابلیتی مشابه با آیتم قبلی پیشنهاد کردند. یکی از بازیکنان همچنین خاطر نشان کرد که دوربین ممکن است به دلیل تغییرات در فناوری تلفن همراه از نسخه بدراک حذف شده باشد.

۱۰ چیزی که همه بازیکنان ماینکرافت حداقل یک‌بار تجربه کرده‌اند

در حالی که بسیاری از کاربران ممکن است برای از دست دادن آیتم دوربین ناراحت باشند، اما بازی ماینکرفت عناصر جدید زیادی را در طول سال های اخیر به بازی آورده است. استودیوی موجانگ و مایکروسافت به طور معمول هر سال یک بروزرسانی بزرگ جدید را به همراه چندین آپدیت کوچک‌تر برای بازی عرضه می‌کنند. ماینکرفت اخیراً Tricky Trials را به‌ عنوان بروزرسانی بزرگ خود برای سال ۲۰۲۴ تأیید کرده و سلاح جدید گرز (Mace)، دشمنان جدید و چالش‌های شوم اتاق‌های آزمایشی را به آن اضافه کرده است. طرفداران هم فقط می‌توانند امیدوار باشند که موجانگ روزی در مورد آیتم دوربین تجدید نظر کرده و آن را با بروز رسانی‌های اصلی بعدی به بازی دوباره اضافه کند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: gamerant


ده‌تا از بهترین بازی‌هایی که هیچ وقت منتشر نشدند




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *