در حالی که بازی ماینکرفت (Minecraft) بیش از ۱۵ سال است که یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها بوده است، بسیاری از بازیکنان ترجیح می‌دهند از مادهای مختلف ساخته شده برای آن در بازی استفاده کنند. مادها با اضافه کردن ماب‌های جدید، اسلحه‌ها، بیوم‌ها و حتی مکانیک‌ها، گیم‌پلی بازی را کاملاً تغییر می‌دهند. به دلیل محبوبیت گسترده این بازی، یک جامعه مادساز بزرگ ایجاد شده است که در نتیجه هزاران ماد ساخته شده که اکثر آن‌ها برای دانلود رایگان هستند.

بنابراین، یکی از بازیکنان ماینکرفت و کاربر u/XrelicHunterX، یک سوال از ساب ردیت بازی پرسید. او پرسید که کدام ماد بازی مورد علاقه بازیکنان ماینکرفت است. با سرازیر شدن پاسخ‌ها، این پست به سرعت به موضوع داغ بحث تبدیل شد.u/Thunder_God01 اظهار داشت که Thaumcraft 4 مود مورد علاقه او است، اگرچه او نیز ماد Create را دوست دارد. برای کسانی که نمی‌دانند، Thaumcraft یک ماد است که عنصر جادو را به بازی اضافه می‌کند. کاربر دیگری u/Effective_Secretary6 به این نظر پاسخ داد و موافق بود که ماد Thaumcraft چقدر خوب است، به خصوص اینکه چگونه تغییرات بزرگی را به بازی اضافه می‌کند بدون اینکه زیاده روی کند.

u/PWModulation فقط نوشت Create که نشان دهنده ماد مورد علاقه او است. لازم به ذکر است که ماد Create چندین بار در تاپیک ذکر شده است که نشان می‌دهد این مد چقدر محبوب است. کاربر Betadzen پاسخ داد که افزودن ویژگی Aeronautics به ماد Create آن را بسیار قدرتمند می‌کند. همچنین لازم به ذکر است که کاربر اصلی تصویری از ماد Incedium را به اشتراک گذاشته است که دنیای Nether را کاملاً تغییر می‌دهد. او همچنین اشاره کرده که Better End نیز عالی است. بسیاری از بازیکنان می‌خواهند استودیوی موجانگ بروزرسانی برای دنیای END ارائه کند و آیتم‌ها، ماب‌ها و مناطق بیشتری را به بعد End اضافه کند.

کاربر Sinnduud گفت که او مادهای Applied Energistics 2 و Mekanism را دوست دارد. هر دوی این مادها برای افرادی است که می‌خواهند ساختار مکانیکی در بازی بسازند زیرا مادها تعداد زیادی آیتم مختلف را برای انتخاب عرضه می‌کنند. u/unknownLeopard گفت ماد Orespawn مورد علاقه او است. OreSpawn یکی از قدیمی‌ترین مادها است و سلاح ها و آيتم‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند. u/Zealus24 در مورد سه ماد برتری که دوست دارد با ماد ارباب حلقه‌ها شروع کرد، سپس ماد Ice and Fire و در نهایت ماد همیشه محبوب Create، نظر داد.

مادها بازی ماینکرفت را بهتر می‌کنند

ماد Sky Grid برای بازی ماینکرفت

شکی نیست که ماینکرفت یک بازی سرگرم کننده برای تجربه کردن است، اما متاسفانه، پیشرفت بازی کمی قدیمی و خسته کننده به نظر می‌رسد. یعنی به نظر می‌رسد که از امکاناتی که این بازی درخشان می‌تواند ارائه دهد در بازی اصلی استفاده نشده است. اینجاست که مادها وارد میدان می‌شوند و بازی را بسیار سرگرم کننده‌تر می‌کنند. حتی مادهای اولیه مانند ماد Sky Grid با به چالش کشیدن مهارت‌های پارکور و مبارزه بازیکنان، مکانیک بازی را کاملاً تغییر می‌دهند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

بازیکن خوش شانس ماینکرفت توانسته به چندین انچنتمنت قدرتمند دست پیدا کند

منبع: sportskeeda