بازیکنان ماینکرفت درباره بازگشت ویژگی‌های حذف شده به بازی بحث کردند

بازیکنان Minecraft Moobloom، Giant و Birch Forest را به عنوان برخی از ویژگی‌های حذف شده انتخاب کرده‌اند که دوست دارند به بازی ماینکرفت اضافه شوند. استودیوی سازنده بازی یعنی موجانگ (Mojang) اغلب بروزرسانی‌های جزئی را برای بازی ماینکرفت (Minecraft) منتشر می‌کند و اصلاحات و بهبودهایی را برای ارائه تجربه بهتر انجام می‌دهد. اما در طول سال‌ها، موجانگ چندین بروزرسانی مهم را نیز منتشر کرده است که با ایجاد محتوا و تغییرات بزرگ‌تر در ماینکرفت، از بروزرسانی‌های معمولی متمایز است. اما در حالی که موجانگ برای افزودن محتوای جدید هیجان انگیز تلاش می‌کند، هر از گاهی محتوا از بازی ماینکرفت حذف می‌شود که این کار مورد توجه بازیکنان قرار می‌گیرد، اما دیگر هرگز به بازی اضافه نمی‌شود، یا فقط برای مدت کوتاهی در بازی باقی می‌ماند.

موجانگ زمانی به فکر اضافه کردن ارواح معدنچی (miner ghosts) به بازی ماینکرفت افتاد تا بازیکنان را در یک غار هدایت کند، اما تصمیم گرفت با آن مخالفت کند. کوسه‌ها و تمساح‌ها ایده‌هایی بودند که موجانگ آن‌ها را رد کرد و استدلال کرد که ماب‌های دشمن در ماینکرفت باید موجوداتی فانتزی باشند. یکی دیگر از ماب‌های دشمن رد شده مومیایی است که به دلیل شباهت آن به Husk، این اتفاق برای آن رخ داد. در نتیجه، بازیکنان ماینکرفت منتظر می‌مانند تا بفهمند که آیا این ویژگی‌های حذف شده سرانجام توسط موجانگ ارائه می‌شود یا خیر.

کاربری به نام _Hello_World_7 در ردیت بحثی را در مورد ویژگی‌های حذف شده‌ای که بازیکنان ماینکرفت دوست دارند به بازی اضافه شود، به راه انداخت. یکی از بازیکنان ماینکرفت به Moobloom اشاره کرد، یک نوع گاوی که اگر Moobloom مسابقه Minecraft Mob را از دست نمی‌داد، یک گل جدید و تعامل با زنبورها اضافه می‌کرد. بازیکن دوم گفت که Giant دوست دارد به بازی برگردد، زامبی بزرگی که سازندگان ماینکرفت آن را تست کردند، اما در نهایت به بازی اضافه نشد. سایر بازیکنان ماینکرفت از عدم امکان قرار دادن دستگاه دیسپنسر (dispenser) در داخل یک ماین کارت ابراز تاسف کردند.

بازیکنان ویژگی‌هایی را که در ماینکرفت موجود نیستند را به خاطر آوردند

سایر بازیکنان حذف birch forests را به یاد می‌آورند که یکی از ویژگی‌های بروزرسانی Wild Minecraft بود. در ابتدا، موجانگ کانسپت درختان بلند توس را با قارچ‌ها و گل‌های جدید در اطراف آن‌ها به اشتراک گذاشت. بازیکنان ماینکرفت همچنین از Illusioner، یک تبهکار دشمن که برای اولین بار در اسنپ شات ۱۷w16a دیده شد، نام بردند. به گفته موجانگ، Illusioner نیاز به یک طراحی مجدد دارد، به همین دلیل است که هرگز به طور رسمی به بازی ماینکرفت اضافه نشد. سایر بازیکنان از این که بارناکل هرگز به ماینکرفت اضافه نشد، ابراز تاسف کرده‌اند، که به نظر آن‌ می‌تواند نقطه شروع یک بروز رسانی بزرگ با مضمون آب باشد و اقیانوسی عمیق‌تر شبیه Subnautica را معرفی کند.

لامپ مسی در مقابل لامپ رداستون ؛ کدام منبع نوری ماینکرفت بهترین است؟

امسال پس از انتظارات فراوان، Mojang بروزرسانی Tricky Trails را منتشر کرد که بلوک‌های کوپر و تاف جدید، ۲۰ نقاشی را اضافه کرد و سلاح گرز را به بازیکنان Minecraft معرفی کرد. با روال ارائه بروز رسانی‌های اصلی از سمت سازندگان، Minecraft همیشه در هر سال ویژگی‌های جدیدی دریافت می‌کند. در نتیجه، بازیکنان ماینکرفت منتظر خواهند ماند تا بفهمند که آیا این ویژگی‌های حذف شده سرانجام توسط موجانگ به بازی اضافه می‌شود یا خیر. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: gamerant


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *