بازگشت قدرتمند نیر پروتکل؛ تحلیلگران رشد ۵۰ درصدی قیمت را پیش‌بینی می‌کنند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال نیر پروتکل (NEAR) با وجود کاهش ۲.۲۵ درصدی قیمت خود در ۲۴ ساعت گذشته، پتانسیل یک بازگشت صعودی را نشان می‌دهد. علت این موضوع هم آن است که تعداد آدرس‌های فعال نیر پروتکل به ۱.۹۷ میلیون آدرس افزایش یافته است.

تعداد آدرس‌های فعال در شبکه نیر پروتکل از سال گذشته به طور مداوم در حال افزایش بوده است. طبق داده‌ها، این معیار از ۵۷.۱۳ هزار آدرس در پایان جولای ۲۰۲۳، به رکورد کنونی ۱.۹۷ میلیون رسیده و رشد چشمگیر ۳۳۴۸.۲۸ درصدی را ثبت کرده است.

این افزایش قابل‌توجه نشان‌دهنده یک پایگاه کاربری در حال رشد و فعالیت بیشتر در شبکه است که پتانسیل افزایش قیمت را بالا می‌برد.

با این حال، قیمت نیر پروتکل در آخر هفته گذشته از ۵.۹۴ دلار به ۵.۱۱ دلار کاهش یافت که به معنای سقوط ۱۳.۹ درصدی است.

خرید سریع NEAR!
با یک کلیک نیر پروتکل (NEAR) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید NEAR


فشار عرضه در بازار کریپتو پس از شکست بیت‌کوین در عبور از محدوده ۷۰۰۰۰ دلاری، منجر به چنین اصلاحاتی برای آلت‌کوین‌ها شده است.

در چنین شرایطی، روند کاهشی قیمت نیر پروتکل با حجم معاملات کمتر از حد متوسط، ممکن است موجب سقوط قیمت آن به ۴ دلار، قبل از یک بازگشت صعودی بزرگ شود. در حال حاضر نیر پروتکل در محدوده قیمتی ۵.۱۳ دلار معامله می‌شود.

طی چهار ماه گذشته، این ارز دیجیتال در یک روند افقی درون الگوی کانال حرکت کرده است. خطوط روند این کانال به عنوان مقاومت و حمایت عمل می‌کنند و از حرکت جهت‌دار در هر دو سمت جلوگیری می‌نمایند.

شیب مسطح میانگین‌های متحرک نمایی ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه (EMA-۱۰۰, ۲۰۰) نیز این روند افقی را تقویت می‌کند. با این حال، نیر پروتکل زیر این میانگین‌های متحرک‌ معامله می‌شود که نشان از برتری فروشندگان در بازار دارد.

در شرایط فعلی، افزایش فعالیت در شبکه می‌تواند موجب افزایش ۵۰ درصدی قیمت نیر پروتکل شود و آن را به مقاومت بالای کانال در ۷.۶ دلار برساند.

همچنین، یک شکست صعودی به بالای الگوی کانال، سیگنال مهمی برای ادامه روند صعودی خواهد بود.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دیجیتالی‌سازی دارایی‌های واقعی با اولانچ؛ نویدبخش آینده‌ای روشن برای بازار کریپتو!

زمان مطالعه: 2 دقیقه دپارتمان وسایل نقلیه موتوری کالیفرنیا (DMV) با دیجیتالی کردن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد