بازگشت بیت کوین به مدار صعود؛ تحلیلگران به هدف ۷۰ هزار دلار چشم‌ دوخته‌اند!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بیت کوین پس از گذر از مرحله افت قیمتی اخیر، توانسته خود را به بالای سطح حمایتی ۶۰ هزار دلار برساند. اکنون با تثبیت قیمت در این محدوده حمایتی، بحث‌ و گمانه‌زنی‌های زیادی در رابطه با احتمال شکل‌گیری روند صعودی و رشد قیمت تا ۷۰ هزار دلار ایجاد شده است.

نظر تحلیلگران در رابطه با آینده بیت کوین

رکت کپیتال (Rekt Capital)، تحلیلگر معروف حوزه کریپتو، اخیرا از کند شدن روند فروش و قدرت بیت کوین در حفظ سطح ۶۰,۰۰۰ دلار خبر داده است. از طرفی، خروج اخیر بیت کوین از منطقه خطر پس از هاوینگ نیز چشم‌انداز مثبتی را برای این ارز دیجیتال ترسیم می‌کند. در همین راستا، بیت کوین توانسته از کف قیمتی خود افزایش قابل‌توجهی را تجربه کند.

تحلیلگران دیگر نیز با بررسی داده‌های درون زنجیره‌ای، هیچ نشانه‌ای دال بر پایان چرخه صعودی بیت کوین پیدا نکرده‌اند. یکی از این تحلیلگران به نام اکسل ادلر جونیور (Axel Adler Jr)، با اشاره به منفی‌نگری‌های موجود در بازار، تاکید کرده که بر اساس داده‌های درون زنجیره‌ای، شواهدی مبنی بر پایان چرخه صعودی و قدرت‌نمایی گاوها وجود ندارد.

از طرف دیگر، یوتیوبرهای حوزه ارزهای دیجیتال نیز به نشانه‌های صعودی دیگری اشاره می‌کنند. پر شدن شکاف قیمتی موجود در قراردادهای آتی بورس شیکاگو (CME) یکی از این نشانه‌ها است که می‌تواند نویدبخش افزایش قیمت بیت کوین فراتر از ۷۰ هزار دلار باشد. عبور از این سطح می‌تواند باعث لیکویید شدن معاملات شورت (فروش) به ارزش بیش از ۸.۶ میلیارد دلار شود و در نتیجه، قیمت‌ را از سطوح مقاومت فعلی (منطقه قرمز) فراتر ببرد.

علاوه بر این، بین‌دنگ (Binhdangg)، تحلیلگر داده‌های آنچین، به کاهش فشار فروش از سوی هولدرهای بلندمدت و خوش‌بینی کلی فعالات بازار، اشاره کرده است.

بررسی ورود پول در چرخه‌های صعودی گذشته

در این میان، برخی از تحلیلگران با بررسی الگوهای ورود پول در مقایسه با چرخه‌های صعودی گذشته، معتقدند که هنوز به اوج این دوره صعودی نزدیک نشده‌ایم. این تحلیلگران بر این باورند که ورود سرمایه‌گذاران نهادی و همچنین، تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین می‌توانند از عوامل تقویت‌کننده بازار باشند.

در نهایت، شرکت کیو‌سی‌پی کپیتال (QCP Capital) با اشاره به بهبود سریع بیت کوین پس از اظهارات جنگ‌طلبانه فدرال رزرو، همچنان دیدگاهی صعودی نسبت به این ارز دیجیتال دارد. این شرکت ضمن تاکید بر تاثیر رویدادهای کلان اقتصادی آینده بر بازار، معتقد است که بیت کوین می‌تواند پس از تثبیت در سطوح حمایتی بالاتر، به زودی برای آزمایش سطوح قیمتی جدید آماده شود. این شرکت همچنین خاطرنشان کرد که بازار اختیار معامله بیت کوین فرصت‌های معاملاتی امیدوارکننده‌ای را ارائه می‌دهد.

بنابراین، بیت کوین می‌تواند با حمایت قوی بازار و سرمایه‌گذاری‌های کلان استراتژیک، به زودی قله‌های جدیدی را فتح کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته بازگشت بیت کوین به مدار صعود؛ تحلیلگران به هدف ۷۰ هزار دلار چشم‌ دوخته‌اند! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

چه زمانی بیت کوین به قیمت 300 هزار دلار می‌رسد؟ آیا چنین رویایی امکان‌پذیر است؟

بیت کوین یک بار دیگر بازگشتی قوی نشان داد و توانست به خوبی خود را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *