بازگشت باشگاه بدنسازی و کاهش و افزایش وزن در بازی GTA 6

بازی GTA San Andreas قابلیت‌های ویژه‌ای داشت که طرفداران همچنان پس از سالها به یاد دارند. یکی از این قابلیت‌ها، باشگاه بدنسازی و یک سری فعالیت‌های ورزشی بود. فعالیت‌هایی که باعث می‌شد تا شخصیت اصلی (سی‌جی) وزنش را پایین بیاورد و بدن ورزیده‌ای پیدا کند. بررسی فایل‌های بازی GTA 6 نشان از بازگشت باشگاه ورزشی و قابلیت کاهش و افزایش وزن دارند، قابلیتی که طرفداران سال‌هاست درخواست بازگشتش را می‌کنند.

حساب کاربری روزشمار انتشار GTA 6 مدعی است که باشگاه ورزشی و مشت‌زنی و فعالیت‌های ورزشی در فایل‌های بازی یافت شده‌اند. شخصیت‌های بازی نیز می‌توانند وزن خود را تغییر دهند و برای نمونه چاق شوند یا اینکه بدن فیت و ورزیده‌ای پیدا کنند. تصاویر فاش‌شده از بازی هم نشان داده که جیسون و لوسیا، وزن ثابتی ندارند. برای نمونه جیسون در یکی از کلیپ‌ها بسیار فیت به نظر می‌رسد و در کلیپ دیگری، اندکی چاق به چشم می‌آید.

طرفداران متوجه شده‌اند که وزن شخصیت لوسیا در کلیپ‌های مختلف ثابت نیست. این نشان می‌دهد که شخصیت‌های اصلی GTA 6 همانند سی‌جی می‌توانند وزن و ظاهر خود را تغییر دهند. این مکانیک، مدت‌هاست از بازی‌های سری جی تی ای حذف شده است و راک‌استار گیمز، جلوی تغییر کامل ظاهر کاراکتر را گرفته است. بازی‌های GTA V و GTA IV تنها امکان تغییر لباس و مدل مو و ریش شخصیت را می‌دهند.

بازگشت بدنسازی در GTA 6

شایعات دیگری نشان می‌دهند که سیستمی برای پاشش خون هنگام اصابت گلوله و ضربه طراحی شده است. این سیستم واقع‌گرایانه از بازی Red Dead Redemption 2 برداشته شده است. راک‌استار گیمز طبق گزارش‌ها از تمام تجربه و مهارت‌های کسب‌شده در طی دهه‌های گذشته برای ساخت یک بازی تجاری کاملاً موفق استفاده کرده است. مدیرعامل تیک‌تو مدتی پیش گفته بود که این بازی، قابلیت‌هایی ارائه خواهد داد که تابه‌حال در یک بازی ویدیویی دیده نشده‌اند. انتظارات از این بازی بسیار زیاد است و سازندگان نیز در این مورد باخبر هستند.

راک‌استار گیمز چند ماه پیش به کارمندان دستور بازگشت به استودیو را داد. دورکاری به طور کامل از دستور کار آنها خارج شده و سازندگان با تمام قدرت در حال کار روی این بازی هستند. طرفداران در عین حال، بی‌صبرانه منتظر تریلر دوم GTA VI هستند. مشخص نیست آیا امسال این تریلر پخش خواهد شد یا خیر. از آنجایی که تیک‌تو اینتراکتیو برای انتشار بازی در سال 2025 آماده می‌شود، باید فرایند تبلیغاتی از اواخر امسال آغاز شود.

بازی GTA 6 در شهر خیالی مشابه میامی ایالت فلوریدا جریان دارد و دو شخصیت اصلی آن، جیسون و لوسیا، رابطه‌ای عاشقانه را دنبال می‌کنند. نظر شما چیست؟ آیا از بازگشت بدنسازی و کاهش و افزایش وزن در GTA 6 استقبال می‌کنید؟

منبع: Tech4Gamers


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پلی استیشن ۴ شرکت AMD را از ورشکستگی نجات داد

طبق اطلاعات ثبت شده در پروفایل لینکدین مدیر ارشد AMD، کنسول پلی استیشن ۴ از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *