بازه زمانی پخش فصل دوم انیمه The Apothecary Diaries اعلام شد

انیمه The Apothecary Diaries در زمان پخش فصل اول، رقبای مختلفی را شکست داده و محبوبیت زیادی به دست آورد. حال به واسطه اعلام کرانچی‌رول می‌دانیم که فصل دوم این اثر در چه زمانی پخش خواهد شد.

سرویس Crunchyroll در گزارش تازه خود تایید کرده که فصل دوم انیمه خاطرات یک داروساز در مقطع نا‌معلومی از سال ۲۰۲۵ پخش خواهد شد. به این واسطه طرفداران انیمه The Apothecary Diaries می‌توانند سال آینده باری دیگر با مائومائو همراه شده و ماجرا‌های خود را تماشا کنند.

فصل دوم انیمه The Apothecary Diaries تایید شد + ویدیو

بازه زمانی نمایش فصل دوم انیمه خاطرات یک داروساز در قالب کنفرانس کرانچی‌رول در رویداد Anime Expo 2024 اعلام شد. فصل اول انیمه The Apothecary Diaries موجب شد که مانگا این اثر شهرت زیادی به دست آورده و سودآوری بالایی برای شرکت اسکوئر انیکس داشته باشد. در حال حاضر به نظر می‌رسد که استودیو OLM، سازنده آثاری از جمله Berserk و Pokémon، با همکاری Toho Animation با تمام توان روی فصل دوم انیمه خاطرات یک داروساز کار می‌کند. تریلر جدید این اثر را در زیر مشاهده می‌کنید:

مجموعه The Apothecary Diaries حیات خود را به شکل لایت ناول در سال ۲۰۱۱ شروع کرد. شهرت و محبوبیت این اثر موجب شد که ناتسو هیوگا در سال‌های بعد آن را به شکل‌های مختلف از جمله مانگا در دسترس قرار دهد. روند چاپ مانگا خاطرات یک داروساز از سال ۲۰۱۷ شروع و تا‌کنون ۱۳ جلد از آن منتشر شده است. در سال ۲۰۲۳ انیمه اقتباسی The Apothecary Diaries شروع به پخش کرد که فصل اول آن در قالب ۲۴ اپیزود به نمایش گذاشته شد.

لیست پرفروش‌ترین مانگاهای سال ۲۰۲۴ تاثیر انیمه اقتباسی را نشان می‌دهد

انیمه خاطرات یک داروساز داستان زن جوانی به نام مائومائو را روایت می‌کند که در طب گیاهی مهارت دارد. با این حال او مجبور می‌شود که به عنوان یک خدمتکار عادی در قصر کار کند. اگر‌چه که زندگی در خارج از سالن‌های قصر را آرزو می‌کند، اما قصد ندارد زندگی را برای خودش سخت کند. موفقیت مائومائو در درمان بیماری که وارثان امپراتوری را تهدید می‌کرد، توجه یکی از مقامات دربار را به او جلب کرده و به دستیار مسئول تست غذا تبدیل می‌شود. اما جینشی نقشه‌های دیگری برای داروساز سابق داشته و مائومائو خیلی زود به ساخت انواع معجون‌ها و حل معما‌ها بر‌می‌گردد.

نظر شما در مورد اعلام بازه زمانی پخش فصل دوم انیمه The Apothecary Diaries و تریلر جدید آن چیست؟ آیا از طرفداران انیمه خاطرات یک داروساز بوده و فصل اول را تماشا کرده‌اید؟ نظرات خود را در این باره با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


بهترین بازی‌های ورزشی با محمدرضا احمدی | میزگیم فوتبالی


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

چگونه در ماینکرفت کلاه رنگین‌کمانی پیدا کنیم؟

همکاری جدید ماینکرفت با سازندگان باب اسفتجی شلوار مکعبی به یک DLC در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *