بازنشستگان با فیش حقوقی وام بگیرید | پرداخت وام بازنشستگان 50 میلیونی بدون ضامن با سود 4 درصد

بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی به اعتبار فیش حقوقی خود از انواع و اقسام وام و تسهیلات مالی برخوردارند که در این گزارش سعی شده به جزئیات برخی از آن‌ها اشاره شود

خبرنگار شکیبا بقال زاده: صندوق بازنشستگی کشوری از وام ازدواج، وام ضروری تا وام پنج ساله را برای حمایت از بازنشستگان تحت پوشش خود به اجرا درآورده است. سازمان تامین اجتماعی هم که بزرگترین صندوق بیمه‌ای محسوب می‌شود و با بدهی کلانی دست‌وپنجه نرم می‌کند، مبلغ جدیدترین وام خود را به ۳۰ میلیون تومان رسانده است. مبالغی که با توجه به تورم موجود اقتصاد ایران چنگی به دل بازنشستگان نمی‌زنند.

وام بازنشستگان کشوری آنطور که در وبسایت خود صندوق بازنشستگی کشوری آمده است، انواع و اقسام مختلفی دارد؛ از وام ازدواج، وام ضروری و حمپاد گرفته تا به‌تازگی وام پنج ساله. البته وام بازنشستگان کشوری به این‌ها محدود نمی‌شود. یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر بازنشسته تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری هستند و دولت امسال حدود ۲۵۶ هزار میلیارد تومان برای حمایت از آنان به صندوق واریز کرده است. در ادامه به صورت مختصر با انواع تسهیلات مالی صندوق بازنشستگی کشوری آشنا می‌شویم. 


منبع : www.fardanews.com

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

مقام روس: روسیه به استقرار نیروهای نظامی ناتو در نزدیکی مرزهایش پاسخ می‌دهد

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از خبرگزاری تاس، آندری نستاسین معاون سخنگوی وزارت امور خارجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *