تهیهکنندگان شرکت کونامی (Konami) در صحبتهای جدید خود میگویند که بازسازی نسخههای اول و دوم سری Metal Gear Solid نسبت به ریمیک نسخه سوم سختتر خواهد بود.
نوریاکی اوکامورا (Noriaki Okamura) و یوجی کورکادو (Yuji Korekado)، تهیهکنندگان کونامی، در مصاحبهای با رسانه Famitsu علت سختتر بودن بازسازی نسخههای اول و دوم Metal Gear Solid نسبت به بازی سوم این مجموعه را توضیح دادند. اوکامورا بیان کرد که توسعهدهندگان برای بازسازی این دو بازی باید برخی از بخشها از جمله مراحل را از نو طراحی کنند. سازندگان در ریمیک Metal Gear Solid 3 تنها به ایجاد چند قسمت جدید نیاز داشتند.
اوکامورا در ادامه افزود که آنها ابتدا میخواهند بازخوردهای بازیکنان از Metal Gear Solid Delta: Snake Eater را بسنجند و بر اساس آن به جلو حرکت کنند. از سوی دیگر، تنها تعداد کمی از توسعهدهندگان اصلی Metal Gear Solid 1 و ۲ در کونامی حضور دارند. با این حال، کونامی برای حفظ این مجموعه تا ۱۰ الی ۵۰ سال آینده برنامه دارد.
منبع