بازخورد منفی به بازی Cyberpunk 2077 رویکرد سازندگان آن به بازی‌سازی را عوض کرد

طراح ارشد بخش ماموریت‌ها در بازی Cyberpunk 2077 در مصاحبه‌ای عنوان کرد بازخورد منفی نسبت به این اثر هنگام عرضه، باعث تغییر رویکرد سازندگان در آثار بعدی آنها شده است.

احتمالا به یاد دارید که بازی Cyberpunk 2077 هنگام انتشار اگر چه فروش بسیار خوبی را تجربه کرد، اما بسیاری از مخاطبان و منتقدان به واسطه مشکلات فراوان و عدم تحقق برخی وعده‌ها، اصلا از آن راضی نبودند. مدت زمان طولانی ساخت و وعده‌های جاه‌طلبانه، باعث افزایش انتظار از این اثر استودیوی لهستانی CD Projekt Red شده بود.

اگر چه در نهایت سازندگان توانستند طی سه سال پشتیبانی، کیفیت این اثر را به سطح قابل قبولی برسانند و حتی با عرضه بسته الحاقی Phantom Liberty همان عملکرد درخشانی را نشان دهند که قبلا در بازی The Witcher 3 دیده بودیم، اما یک چیز را نمی‌شد کتمان کرد؛ مدیران و تیم سازنده در CD Projekt Red روند ساخت نامطلوب و دشواری را طی کردند.

طراح ارشد ماموریت‌ها در بازی Cyberpunk 2077 یعنی Pawel Sasko در مصاحبه با سایت TheGamer در جریان همایش گیمزکام LATAM به چنین مسئله‌ای اشاره و از تاثیر آن روی این استودیوی مشهور گفت. او عقیده دارد بازخورد منفی بازی اصلی هنگام انتشار، باعث شد در نهایت بسته الحاقی Phantom Liberty به موفقیت همه جانبه موقع لانچ برسد.

بسته الحاقی Phantom Liberty هنگام عرضه بسیار بهتر عمل کرد، چون ما به طور کامل رویکرد تولید را عوض کردیم. چیزی که اگر بازخورد بازی اصلی آن قدر منفی نبود، نمی‌توانست ممکن باشد.

ساسکو عنوان کرد این اتفاق باعث شد سی‌دی پراجکت در رویکرد خود نسبت به بازی‌سازی و تولید محصولات جدید تغییر اعمال کند و روند منظم‌تر و مفیدتری تنظیم شود. این استودیو قطعا تلاش خواهد کرد در پروژ‌ه‌های بعدی خود مثل قسمت چهارم ویچر، ریمیک قسمت اول و همچنین ادامه بازی Cyberpunk 2077 چنین رویکردی را ادامه دهد.


منبع: https://vigiato.net/p/481583

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازی Forza Horizon 5 به ۴۰ میلیون بازیکن رسید

در همان حال که استودیو Playground Games آماده می‌شود تا Forza Horizon 4 را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *