بارسلونا از جذب نیکو ویلیامز مطمئن است

طرفداری | پس از پایان یورو 2024، بارسلونا به دنبال سرعت بخشیدن به پروژه‌های نقل و انتقالاتی خودش است تا هر چه زودتر تکلیف لیست کامل تیم برای فصل 25-2024 را مشخص کند. نیکو ویلیامز که بعد از عملکرد درخشانش در آلمان تحسین همگان را برانگیخته هدف اصلی بلوگرانا برای تقویت جناح چپ خط حمله است.

ماجرا از کجا جدی شد؟

لاپورتا هشت روز پیش گفت: «امروز می توانیم نیکو ویلیامز را جذب کنیم.» خاویر تباس نیز با رئیس بارسلونا موافق است: «اگر بارسا به نسبت 1 به 1 دست یابد، می‌تواند نیکو ویلیامز را به خدمت بگیرد.» نشریه رلوو هفته گذشته پا را از این فراتر گذاشت و خبر از ارسال پروژه باشگاه و توضیحات آن برای اطرافیان نیکو ویلیامز شد. در این برنامه، حقوق او با رسیدن به تعداد بازی‌های مشخص، به طور تصاعدی افزایش می یابد.

اطمینان بارسلونا

چلسی و آرسنال از لیگ برتر انگلیس، رقیبان بارسلونا هستند و مبلغ بسیار بالاتری به او پیشنهاد می‌دهند. هرگونه عملیات نقل و انتقالاتی تحت تأثیر وضعیت مالی بارسا است و تا زمانی که قرارداد جدید با نایکی و مشکل در دریافت رقم تضمین شده لیبرو حل نشود، انجام هر اقدامی غیرممکن خواهد بود. با وجود این، باشگاه نسبت به بازارهای نقل و انتقالات گذشته خوشبین‌تر است و در حال حاضر، از جذب ستاره 22 ساله اتلتیک بیلبائو مطمئن است. البته به شرط حل شدن مشکلات فیرپلی مالی. بارسا تأکید می‌کند توافق با بازیکن حاصل شده و مشکلی از این جهت وجود ندارد. 

باید لامین را خوشحال نگه دارند! 

بارسلونا در تلاش است تا نیکو ویلیامز را قبل از بازگشت به تمرینات بیلبائو (3 هفته بعد) جذب کند. باسکی‌ها در مورد بند 58 میلیون یورویی مذاکره نخواهند کرد و بنابراین بارسا برای جذب ملی پوش اسپانیایی نیاز به دستیابی به قانون نسبت 1 به 1 دارد. بارسلونا می‌خواهد لامین یامال را راضی و شاد نگه دارد و بخشی از این برنامه شامل جذب نیکو است. باشگاه در حال تلاش است تا ورود ویلیامز را حداکثر تا هفته ای که لالیگا آغاز می شود، نهایی کند. اولین هفته لالیگا، برای 28 مرداد برنامه‌ریزی شده است. 


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

نتانیاهو، واشنگتن را به مسیری خطرناک در قبال ایران می‌کشاند

        رسانه آمریکایی در یادداشت خود نوشت: در طول ۲۰ سال گذشته، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد