باخت نزدیک جوانان بسکتبال ایران مقابل ترکیه

تیم ملی بسکتبال جوانان ایران در دومین بازی خود در تورنمنت بین‌المللی کاله‌کاپ مقابل ترکیه تن به شکست داد.

به گزارش ایسنا، در ادامه نخستین دوره تورنمنت بین‌المللی بسکتبال کاله‌کاپ عصر امروز (یک‌شنبه – ۱۷ تیر ۱۴۰۳)، تیم جوانان ایران در دومین (آخرین) بازی خود از این رقابت‌ها، با نتیجه نزدیک ۹۶ – ۹۳ مقابل تیم ترکیه شکست خورد.

شاگردان سرجان یووانوویچ در این دیدار نیز شروع خوبی نداشتند و کوارترهای اول و دوم را به ترتیب با نتایج ۲۶-۱۳ و ۲۱-۱۷ واگذار کردند تا در پایان نیمه نخست با نتیجه ۴۷ – ۳۰ بازنده به رختکن بروند.

با آغاز نیمه دوم اما این تیم ایران بود که با دفاع تمام زمین، عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و ۱۱-۲۹ برنده کوارتر سوم شد تا ضمن جبران اختلاف ۱۷ امتیازی،‌ یک امتیاز نیز از حریف پیش بیفتد. در کوارتر چهارم اما ترکیه ۲۱۰-۲۰ پیروز شد تا دو تیم با تساوی ۸۰ – ۸۰ به وقت اضافه اول بروند.

۵ دقیقه وقت اضافه اول نیز با تساوی ۹ – ۹ دو تیم به پایان رسید تا این دیدار جذاب به وقت اضافه دوم بکشد. در وقت اضافه دوم این تیم ترکیه بود که ۷ – ۴ به برتری رسید تا برنده این دیدار نزدیک شود.

این رقابت‌ها با حضور تیم‌های زیر ۱۸ سال روسیه، ترکیه و ایران به میزبانی سالن بسکتبال آزادی در حال برگزاری است و تیم‌ها به صورت دوره‌ای (هر تیم دو بازی) به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم بسکتبال ایران در بازی نخست خود نیز که روز گذشته (شنبه – ۱۶ تیر ۱۴۰۳) برگزار شد، با نتیجه ۶۵ – ۸۱ مقابل روسیه شکست خورده بود.

آخرین بازی این تورنمنت سه‌جانبه نیز فردا (دوشنبه، ۱۷ تیر ۱۴۰۳) میان تیم‌های ترکیه و روسیه برگزار خواهد شد که برنده آن مسابقه، عنوان قهرمانی رقابت‌ها را ازآن خود می‌کند.

انتهای پیام


منبع: https://www.isna.ir/news/1403041712032/باخت-نزدیک-جوانان-بسکتبال-ایران-مقابل-ترکیه

درباره ی ماکان نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *