باب اسفنجی و پاتریک برای اولین بار چگونه با هم آشنا شدند؟

همه ما باب اسفنجی و پاتریک را بهترین دوست‌های یکدیگر می‌دانیم و تصور این دو جدا از یکدیگر تقریبا غیرممکن است. اما این اسفنج زرد دوست داشتنی و ستاره دریایی صورتی چگونه بایکدیگر آشنا شدند و مسیر زندگی‌شان را یکی کردند؟

در طی قسمت‌های مختلف باب اسفنجی ما همیشه او را به همراه بهترین دوستش یعنی پاتریک می‌بینیم. اما با این حال هر یک از فیلم‌ها و اسپین‌اف‌های این مجموعه داستان متفاوتی از آشنایی این دو با هم تعریف کرده‌اند. به همین دلیل هم نمی‌توانیم با قاطعیت در مورد اولین ملاقات این دو صحبت کنیم. فرنچایز SpongeBob SquarePants در طی سال‌های متوالی علاوه بر تلوزیون در پلتفرم‌های دیگری هم حضور داشته تا شاهد محصولات مختلفی از آن باشیم. همین روند طولانی و داستان بلند بالای آن باعث به وجود آمدن سوال‌های متعددی شده که برخی از آن‌ها هنوز هم به عنوان علامت سوال باقی مانده‌اند و کسی برای آن‌ها پاسخ خاص و یکسانی پیدا نکرده است.

بهترین اپیزودهای باب اسفنجی شلوار مکعبی: چگونه در رستوران خرچنگی استخدام شویم؟

باب در طول زندگی خود در شهر بیکینی باتم با مشکلات ریز و درشتی روبرو شده و هر دفعه با روش متفاوتی از پس آن‌ها برآمده است. یکی از مهم‌ترین دلایل پشت سر گذاشتن این مشکلات دوستان باب اسفنجی هستند که همیشه وفاداری خود را نشان داده‌اند. باب در بیکینی باتم دوستان زیادی نظیر اختاپوس، سندی و حتی آقای خرچنگ دارد، اما آن کسی که در تمامی سختی‌ها و همواری‌های زندگی همراه او می‌ماند کسی نیست جز پاتریک. اما چه شد که این دو نفر با یکدیگر دوست شدند؟ تا به حال چندین داستان مختلف در این باره مطرح شده که سعی می‌کنیم چکیده آن‌ها را با شما در میان بگذاریم.

طبق سریال SpongeBob’s Under Years سه شخصیت باب، سندی و پاتریک در کمپ تابستانی با هم آشنا شده‌اند

سریال Kamp Koral: SpongeBob’s Under Years که پیش‌درآمد سریال اصلی محسوب می‌شود، داستان خود را سال‌ها قبل از آن روایت می‌کند، زمانی که همه شخصیت‌ها هنوز بچه هستند. طبق داده‌های این سریال سندی، پاتریک و باب اسفنجی در یک کمپ تابستانی با یکدیگر آشنا شده‌اند. اما اگر بخواهیم این پیش‌زمینه را در نظر بگیریم یک سری باگ داستانی به وجود می‌آید. طبق گفته‌های سریال اصلی باب و پاتریک از زمان طفولیت با یکدیگر دوست بوده‌اند که این موضوع نکته سریال مذکور را تایید می‌کند. اما یک نکته مهم دیگر هم وجود دارد؛ نیاکان و پیشینیان باب و پاتریک از زمان‌های قدیم با هم دوست و هم‌پیمان بوده‌اند و نزدیکی این دو به یکدیگر چیز جدیدی برای دو خانواده نیست. اما یک نکته ریز وجود دارد. اگر خانواده باب و پاتریک همیشه به هم نزدیک بوده‌اند این دو باید از زمان نوزادی با یکدیگر بزرگ شده باشند؛ نه زمانی که سن‌شان به ورود به کمپ تابستانی قد بدهد.

بهترین اپیزودهای باب اسفنجی شلوار مکعبی: باب و دوستان به انتقام جویان تبدیل می‌شوند

بنا بر حرف‌های گفته شده باید یک داستان دقیق دیگر وجود داشته باشد که بتوانیم به طور کامل به آن اتکا کنیم. ولی در حال حاضر چنین داستانی مطرح نشده و شاید هم هیچ وقت نشود. کسی چه می‌داند، شاید سازندگان انتهای این راز را باز گذاشته‌اند تا هر کسی برداشت خاص خود را داشته باشد: اینکه باب و پاتریک از نوزادی با یکدیگر بزرگ شده‌اند یا زمانی که به کمپ تابستانی رفتند همدیگر را دیدند. حال هر یک از داستان‌ها درست باشد مهم نیست؛ چرا که باب اسفنجی و ستاره دریایی مورد بحث برای همیشه بهترین دوست‌های هم بوده‌اند، هستند و خواهند بود.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Screen Rant


ده بازی نوستالژی پلی استیشن ۱ که همه گیمرها باید تجربه کنند

</a


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

هر آن چه که باید از ماد پک HazardousDaniel’s Unlimited ماینکرفت بدانید

HazardousDaniel’s Unlimited ماد پکی است که از زمان انتشارش جامعه طرفداران ماینکرفت را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *