ایکس باکس با استودیوی جدید Hundred Star Games قراردادی را امضا کرده است

طبق گزارش‌ها، Xbox Game Studios با Hundred Star Games قرار دادی را امضا کرده است. این استودیو مستقر در لندن توسط Sefton Hill و Jamie Walker، بنیانگذاران استودیو Rocksteady، تاسیس شده است.  طبق گفته کاربر eXputer، استودیو Hundred Star Games در حال کار بر روی یک عنوان AAA اکشن ماجراجویی تک نفره است. این بازی قرار است با موتور Unreal Engine 5 ساخته شود. گفته می‌شود که مایکروسافت در حال تامین مالی این پروژه است که می‌توان انتظار داشت که برای کنسول‌های ایکس باکس و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

در حالی که این استودیو هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، در ژانویه مشخص شد که Hill و Walker به عنوان مدیران شرکت در وب سایت اطلاعات تجاری Endole ثبت شده‌اند. Hundred Star Games در حال حاضر از طریق یک وب سایت رسمی نیز در حال جذب نیرو است. گزارش شده است که این استودیو چندین توسعه دهنده اصلی و کارمندان سابق Rocksteady را استخدام کرده است.

Hundred Star همچنین فهرستی در وب سایت Great Place to Work دارد که می گوید: Hundred Star Games یک استارت آپ برای ساخت بازی ویدیویی است که در شرق لندن مستقر است. هدف ما ایجاد یک تیم کوچک متشکل از 100 پیشکسوت صنعت و استعدادهای نوظهور است که متعهد به ایجاد تجربیات جدید در بازی‌ها است.

Hill و Walker که قبلاً هر دو در Argonaut Games کار می کردند، استودیوی Rocksteady را در سال 2004 تأسیس کردند. زمانی که خروج آنها از Rocksteady در سال 2022 اعلام شد، آنها برنامه‌های خود را برای شروع یک ماجراجویی جدید با هم در بازی‌ها تایید کردند.

The post ایکس باکس با استودیوی جدید Hundred Star Games قراردادی را امضا کرده است appeared first on بازی سنتر.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

جذاب ترین کدهای تقلب در بازی های ویدیویی

کدهای تقلب لزوماً فقط جهت ساده‌سازی بازی‌ها به کار نمی‌روند؛ برخی از این کدها دارای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *