این دو آلت کوین پتانسیل رسیدن به ارزش بازار 5 میلیارد دلاری را دارند

آگوست یک ماه چالش‌برانگیز و نزولی برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال بود و عملکرد نامطلوب بازار، باعث آسیب رساندن به پورتفوی فعالین آن شد. با فرا رسیدن ماه سپتامبر، دو آلت کوینی را بررسی خواهیم کرد که با بهبود شرایط بازار می‌توانند از نظر ارزش بازار، از 5 میلیارد دلار فراتر بروند.

ارزش بازار یا Market Cap یک معیار محبوب برای اندازه‌گیری ارزش اسمی دارایی است، که قیمت را در تعداد توکن‌های در گردش یک پروژه کریپتویی ضرب می‌کند.

در این مطلب، دو پروژه بزرگ و معروف را انتخاب کردیم که شایسته رسیدن به ارزش بازار 5 میلیارد دلار هستند.. با این حال ذکر این نکته ضروری است که هیچ تضمینی وجود ندارد که این اتفاق رخ دهد و عملکرد هر ارز دیجیتال به عوامل متعددی بستگی دارد که باید حتماً مدنظر قرار گیرند.

تلاش لایت کوین (LTC) برای پس گرفتن 5 میلیارد دلار

اولین رمزارز در این لیست لایت کوین است که فاصله بسیار کمی تا 5 میلیارد دلار دارد. ارزش بازار لایت کوین در لحظه نگارش این مطلب، 4.9 میلیارد دلار است. این رمزارز در حال حاضر در حوالی 65.35 دلار معامله می‌شود و رشدی 6 درصدی در 24 ساعت گذشته داشته است.

نمودار سالانه لایت کوین | منبع CMC

با عرضه در گردش 74.90 میلیون توکن، محبوب‌ترین فورک بیت کوین باید با قیمت 66.75 دلار معامله شود تا به ارزش بازار 5 میلیارد دلاری برسد – یک حرکت آسان 1.21 درصدی به سمت بالا.

قابل ذکر است که لایت کوین نسبت به بیت کوین از کارمزد تراکنش‌ها و زمان تایید کمتر سود می‌برد. این یکی از قوی‌ترین اثرات شبکه در صنعت ارزهای دیجیتال است و مورد استقبال بسیاری از ارائه‌دهندگان خدمات کریپتویی قرار گرفته است.

علاوه بر این، لایت کوین رشد قابل توجهی در تعداد ارائه‌دهندگان، به عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌های پرداخت، داشته است – که در این بین می‌توان به Coingate و اخیراً Bitrefill اشاره کرد.

این تقاضای فزاینده می‌تواند عملکرد مثبت لایت کوین را نه تنها در ماه سپتامبر بلکه در بازار صعودی آینده تقویت کند.

ارز دیجیتال NEAR به سپتامبر چشم دوخته است

مورد دوم در این لیست Near Protocol است که پس از لایت کوین با ارزش بازار 4.6 میلیارد دلار، در جایگاه بیستم بر اساس داده‌های CMC قرار دارد. توکن اصلی آن، NEAR، با عرضه 1.1 میلیارد در گردش و تورم مداوم، با قیمت 4.06 دلار معامله می‌شود.

نمودار سالانه نیر پروتکل | منبع CMC

NEAR در هفت روز گذشته تا در محدوده 4.25 دلار و 3.95 دلار معامله شده است. اساساً این رمزارز برای رسیدن به ارزش بازار 5 میلیارد دلاری باید بالای 4.54 دلار معامله شود.

Near Protocol یک شبکه لایه یک بسیار مقیاس‌پذیر برای قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز ارائه می‌دهد. تمرکز آن در حال حاضر بر هوش مصنوعی غیرمتمرکز (AI) و انتزاع زنجیره‌ای است که استفاده از پروتکل را آسان‌تر می‌کند.


خرید و فروش آسان نیر پروتکل در بیت‌پین


  • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر

  • دریافت وام و اعتبار معاملاتی

  • سرعت بالا در تکمیل سفارشات

  • بات‌های معامله‌گر متنوع

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته


خرید نیر پروتکل

به طور خلاصه، لایت‌کوین و نیر هر دو به ارزش بازار ۵ میلیارد دلاری در ماه سپتامبر نزدیک شده‌اند و پس از سقوط ماه آگوست تا حدودی بهبود یافته‌اند. با این حال، بازار ارزهای دیجیتال غیر قابل پیش‌بینی است و این دارایی‌ها با وجود سناریوی امیدوارکننده، همچنان می‌توانند عملکرد منفی بیشتری را تجربه کنند.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بنیاد EigenLayer فصل دوم ایردراپ توکن خود را اعلام کرد

بنیاد آیگن لیر تأیید کرد که فصل دوم ایردراپ کوین EIGEN در تاریخ 17 سپتامبر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد